掃呢頁CODE去手機

2024年5月6日 星期一

陳卓賢為7月個唱任音樂總監 嫌3場唔夠候:我體能可應付多啲 #陳卓賢

Ian(陳卓賢)將在7月20舉行3場個人演唱會,今午他現身記者會,獲大批Hellosss支持,除大叫「我愛你」之外,亦頻頻大叫「加場」。Ian接受訪問 ...




Ian(陳卓賢)將在7月20舉行3場個人演唱會,今午他現身記者會,獲大批Hellosss支持,除大叫「我愛你」之外,亦頻頻大叫「加場」。

Ian接受訪問時,透露心情興奮多於緊張,又謂雖然MIRROR仍在巡唱當中,但前期功夫已在進行中,舞台設計的細節已落實。Ian身兼演唱會音樂總監,他表示「忙,但都好值得,因為最貼近自己想像嘅嘢可以透過音樂呈現,因為今次有幾多Input ,所以自己參與係會再好啲,可以同大家connect。」而講到跳舞部分,Ian亦笑言「傾囊而出」,最緊要大家睇得開心。

去年Ian公開爭取演唱會嘅時候,亦曾表示希望可以開騷前出到實體專輯,不過今日佢就話時間上未必做到。他解釋是因為隊友亦有不少歌要推出,所以要跟檔期。「自己當然想開show前出多幾首歌,等歌單再豐富啲,但都再睇檔期。」

問到會否加場,Ian 表示:「愈多愈好,4場又太少,5場又好似可以再多啲。我體能都唔錯,可以應付多啲,我諗都係要睇吓到時啲飛賣成點。當然我會極力爭取。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!