掃呢頁CODE去手機

2024年5月12日 星期日

愛回家|毒男CPU譚坤倫上月離巢北上發展 今「回巢」被拒? #愛回家 #愛.回家 #譚坤倫

愛回家又走一員! 肌肉男「CPU」譚坤倫發長文宣布離巢北上發展不足一個月的時間,譚坤倫再度返回TVB交還員工證、行車證及Locker鎖匙,可是他的員工 ...






愛回家又走一員! 肌肉男「CPU」譚坤倫發長文宣布離巢北上發展

不足一個月的時間,譚坤倫再度返回TVB交還員工證、行車證及Locker鎖匙,可是他的員工卡經已失效,已經不能在門口「嘟卡」入閘。在短片中,他說道:「公司嘅人同我講,我今日係仲可以入去嘅,結果……試多次都係唔得,最後我就要好似當初第一次入TVB嘅情況,要申請呢個探訪證,然後再入去,所以特別有一種好耐冇見嘅感覺。」

當日,他亦約同一班《愛回家》同事食飯道別,有「豪仔」李泳豪、「Ivan」鄧永健及「Laptop」孟希璘等人。之後,他回到熟悉的《愛回家》廠景,又說道:「呢個景的確有好多回憶,呢度就係我哋拍攝廠嘅外面,我哋喺呢度經歷咗每一個通宵、每一個晚上。有好多笑料同回憶喺呢度。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!