掃呢頁CODE去手機

2024年6月10日 星期一

Lokman見面祭|哽咽感謝頭巾兵團包容與遷就:好多謝你哋出現 #Lokman

一連四日嘅《HIMIRO!見面祭》,昨日分別有姜濤、Lokman、AK專場。Lokman在專場上,講到頭巾兵團一直對自己嘅包容與遷就時,數度哽咽。「我 ...






一連四日嘅《HI MIRO!見面祭》,昨日分別有姜濤、Lokman、AK專場。Lokman在專場上,講到頭巾兵團一直對自己嘅包容與遷就時,數度哽咽。「我好衰嘅,人做咗嘅嘢我就唔做,所以我會真心多謝你哋⋯⋯內疚同未如理想嘅嘢都係自己俾自己,因為你哋無丁點呢啲能量投射俾我,而你哋亦好支持我去做自己,好支持我去開心,所以你哋真係一個我背後無比啲動力,有時亦都係我全力以赴嘅一個原因。可能有時有啲嘢⋯⋯我唔識做,所以我識做嘅咪做得最好囉,就係咁,多謝你哋一路以嚟嘅支持,多謝你哋無私嘅愛。」

講完Lokman隨時轉身背向大家抹眼淚,見面祭主持強尼表示理解Lokman 所講嘅「唔識」,是因為他由《造星》後出道,身為隊長嘅Lokman只能邊走邊拿捏與大家嘅距離、和諧相處。Lokman 表示自己心痛在「和諧」,因為自己會比較自私,頭巾兵團相對地會遷就自己:「所以有時都令到我有啲『哎,可唔可以叻啲呀自己』」,台下粉絲即時大叫「你好叻」力撐隊長。

Lokman表示想與頭巾兵團有更多交流,無奈機會不多,而自己亦唔擅長隔空表達。「其實由細到大都無諗過有呢個畫面,細個有機會有抗拒咗,但係⋯好多謝你哋出現。要講幾deep?係囉⋯多謝你哋一直嘅支持、關懷、喺背後⋯⋯唔講啦。」見到隊長咁感性,大家都表示「在心中,收到晒」,最後Lokman決定以歌會友。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!