掃呢頁CODE去手機

2024年7月4日 星期四

抗癌勇士文頌男眾籌醫藥費 網民竟然話後悔仲話佢係等死唔做嘢 #癌

J2《不正常愛情研究所》前主持文頌男(Koba)去年10月因確診患上罕見癌症「尤文氏肉瘤」而停工接受治療,雖然他已經積極接受治療,但無奈病情反覆,最近 ...




J2《不正常愛情研究所》前主持文頌男(Koba)去年10月因確診患上罕見癌症「尤文氏肉瘤」而停工接受治療,雖然他已經積極接受治療,但無奈病情反覆,最近更需要留院觀察。文頌男的胞姐Hilary上月底在社交平台透露因為腫瘤擴散,Koba下半身已沒有知覺,情況令人擔心。Koba亦有在社交平台發文透露他在醫院︰「我依家喺醫院,短期內出唔到院,身體情况好差。」

之後文頌男趁精神好一點就在社交平台與網民玩「你問我答」,他無奈地表示:「已經只求唔痛,想輕輕鬆鬆咁解脫」。他之前亦有發起過眾籌,因為他的病況,所以暫時未重回工作崗位,以致沒有收入,於是他便發起眾籌,希望能支撐龐大的醫療開支。連日來有不少網民留言為文頌男送上打氣說話,但昨日(3日)就有一名曾捐款予他的網民責備他,事後亦被文頌男轉貼在社交平台。

該名網民指自己捐了4000元給他:「早知唔畀你、大嗱嗱4000元!你日日都無嘢做吧!你睡在家幹嗎?等死呀!」文頌男無奈地回覆:「依家係等緊死啊...擴散咗又半癱瘓。咁你想我點樣?去返工?去拍嘢?(你估我唔想?)招募大家捐款我都寫得好清楚,用喺我生活同醫療上,亦都係希望大家隨心,想捐就捐,唔會強求、強迫。咁你捐完又唔想捐咁係點樣?我淨係可以講句多謝你...」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!