掃呢頁CODE去手機

2024年8月24日 星期六

陳柏宇《你瞞我瞞》有生理反應15年後真相大白 因上台前做呢件事 #陳柏宇

早年陳柏宇登上熊仔頭YouTube節目時,就曾為事件解畫。他說:「我覺得我冇嘅,冇理由喺個咁嘅場合『扯旗』係會唔知。有啲詭異嘅原因係乜嘢呢,佢扯完又收 ...






早年陳柏宇登上熊仔頭YouTube節目時,就曾為事件解畫。他說:「我覺得我冇嘅,冇理由喺個咁嘅場合『扯旗』係會唔知。有啲詭異嘅原因係乜嘢呢,佢扯完又收返埋,唔同角度又扯又收返埋,邊有咁㗎?」熊仔頭認同:「一個正常嘅男人一定feel到!」當時陳柏宇的健身教練更笑言:「好多學生之前都問過我呢個問題,我都維護住佢嘅,我直接話『誤會嚟㗎啫,佢冇咁勁』!」

有網民於threads上發文,問道:「陳伯當年發生咩事,諗起啲咩?」帖文迅即引起網民共鳴,有人說:「00後會唔會有一半都冇睇過呢條片」,也有人直言「大癲」,其後更引出陳柏宇本尊回應,親自解釋。他坦言當時上台前睡了一會,才會有這個現象,更說:「係男人嘅都會明。」

之後也有網民也分享說:「如果特別攰既情況下瞓既話,個情況更加嚴峻。」更有不少網民指經過15年後,事件終於真相大白。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!