掃呢頁CODE去手機

2024年8月9日 星期五

周啟生狠批林家謙被嘲蹭熱度 燒埋落JOEY TANG:欠缺努力 #周啟生 #林家謙

周啟生點名狠批叱咤樂壇男歌手金獎得主:嗰條廢青周啟生入行以來其實都相當敢言,亦指:「我經常話我自己係70年代80年代嘅廢青,我經常嘲笑自己係戇X仔。」 ...




周啟生點名狠批叱咤樂壇男歌手金獎得主:嗰條廢青

周啟生入行以來其實都相當敢言,亦指:「我經常話我自己係70年代80年代嘅廢青,我經常嘲笑自己係戇X仔。」補充指自己冇鬧過林家謙,又形容林家謙係一個完全唔入流嘅所謂音樂人:「唔覺得我鬧佢唔X起!」

他又在留言提到幾位於音樂圈中相當有資歷,但遲過佢入行的「後輩」:「Joey Tang(鄧建明)係我帶佢出身嘅,徐阿勤(徐日勤)係我師弟,Sin立文(單立文)都係好早期幫過我喺錄音室彈嘢,全部都係我輩分以下嘅!如果我喺度講一聲,Joey Tang有領導才(能),彈結他有天份,但係欠缺努力,所以唔會好叻!你哋可以同返佢講、睇吓佢敢唔敢博(駁)我!」。又指十月一日演唱會:「如果搵埋80年代廢青嘅代表-Joey Tang 做嘉賓,大家點睇?」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!