掃呢頁CODE去手機

2024年9月11日 星期三

支嚳儀首度拍劇客串《愛回家》 以11字回應鄭梓浩孫美賢感情糾紛 #串 #愛回家 #愛.回家

支嚳儀(Venus)今日(11日)出席TVBPlus《我推的野男Live!》記者會,她接受《香港01》訪問時透露近期首次接拍電視劇,並參演《愛.回家之 ...




支嚳儀(Venus)今日(11日)出席TVB Plus《我推的野男 Live!》記者會,她接受《香港01》 訪問時透露近期首次接拍電視劇,並參演《愛.回家之開心速遞》:「最近有份客串呢一套劇,係我人生第一次拍劇,38歲嘅中女可以人生第一次完咗歌手夢,再完成一個拍劇嘅夢想,所以好值得開心。」被問到事前有否提前準備,她坦言:「我一收到劇本非常之興奮,捉住我細妹嚟睇劇本,我請教咗好多前輩點樣講對白,同埋點樣背,拍劇要好記得前文後理,仲要好自然嘅表情,我非常之佩服,我自己做一次就會feel到個艱難,同埋個藝術喺邊度。」她笑言這套劇並沒有感情線,並透露:「劇本非常之搞笑!」

講到最近的話題人物《中年好聲音2》鄭梓浩,她表示:「我哋喺《中年好聲音2》睇過佢比賽。」被問到最近有否留意對方的新聞,她坦言:「佢嘅私事我就唔方便回應。」至於是否認識孫美賢,她說:「佢都係《中年好聲音2》,其實我之前做節目有訪問過佢,佢都係一個好有熱誠唱歌嘅媽媽。」至於是否跟對方有私交,她直言:「我冇佢電話。」她續指不希望介入他們的私人感情問題。另外她透露除了演藝事業外,還有經營烘焙學校,生意遍布香港、菲律賓及吉隆坡,以及即將進軍多倫多,她透露:「多倫多華人好強勁,所以我揀選嗰度做第一站。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!