掃呢頁CODE去手機

2024年9月12日 星期四

鍾培生投放巨額進駐日本做生意 坦承會繼續搞拳賽玩埋真人騷 #鍾培生

富三代鍾培生(Derek)一向有生意頭腦,最近更挑戰進軍日本化妝品市場,看中憑劇集《今際之國的有栖》爆紅女星朝比奈菜,邀請對方來港拍攝廣告。而在接受訪 ...




富三代鍾培生(Derek)一向有生意頭腦,最近更挑戰進軍日本化妝品市場,看中憑劇集《今際之國的有栖》爆紅女星朝比奈菜,邀請對方來港拍攝廣告。而在接受訪問時他更表明會投方9-10位數日元作投資,希望能在日本大展拳腳。

憑劇集《今際之國的有栖》爆紅的朝比奈菜,除了收獲不少粉絲之外,更吸引到Derek的關注,令到他主動邀請對方合作:「我同團隊一齊去揀,朝比奈菜個角色特別出,所以我哋全部同事都話一定要揀佢,而佢形象都好正面好有氣質,亦都Match到呢個高級瑞士品牌。(你係咪迷上咗佢?)個個都鍾意㗎(酬勞係唔係好高?)但我覺得係值得,我覺得佢一定會將呢個國際嘅品牌帶到去日本做得好好。」

今次將瑞士高級美容品牌殺入日本市場的Derek,為了這個項目做了很多功課,直言會投放巨額作投資:「嚟緊我哋喺日本會投放9甚至10位數字(日元),成日聽日本人帶嘢過嚟香港或者日本人帶嘢去外國,我哋有冇試過將一個歐洲嘅品牌,一個香港嘅商人去帶一樣嘢去日本,想做一個突破。3、4年前挑戰過一次日本,但就失敗,唔了解當地嘅文化。今次再挑戰多一次,嗰次係好少嘅投資,今次就試一試,經過去日本呢段時間去研究,認識人,學吓當地嘅文化,睇咗好多嘅鋪,親力親為去做,希望一個香港商人可以將歐洲嘅嘢帶到去日本。」除了挑戰化妝品市場,其在日本還有投資房地產。

另外,曾籌辦多場拳擊比賽的他,亦揚言會繼續舉辦比賽,今年的比賽更大玩突破:「今次我哋投資咗之前多幾倍,提高咗我哋嘅預算3倍,拍12集嘅一個真人騷,今次集中喺本地拳王、藝人、網紅,俾大家睇佢唔係平時展示俾大家睇嘅專長,我哋又零開始點樣去訓練,介紹呢個項目,當然專業性同娛樂性要有平衡,俾觀眾認識多啲呢個運動,幫到更加多運動員。」直言拳賽會在明年1月份舉行。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!