掃呢頁CODE去手機

2024年9月5日 星期四

丁子朗推非一般情歌講短暫又美好的戀愛 下首出咩歌睇重聽眾意見 #丁子朗

丁子朗昨日(4日)出席時裝秀活動,早前他提到將會推出個人單曲,丁子朗接受《香港01》訪問時被問到歌唱主題是什麼時,他表示是關於浪漫戀愛:「首歌係講一個 ...




丁子朗昨日(4日)出席時裝秀活動,早前他提到將會推出個人單曲,丁子朗接受《香港01》訪問時被問到歌唱主題是什麼時,他表示是關於浪漫戀愛:「首歌係講一個好浪漫嘅一段戀愛,因為阿Dez(余宗遙)佢有份幫我一齊搞嘅,搵咗幾個friend一齊自己兄弟幫就處理咗呢首歌,我覺得好開心,因為每次傾首歌嘅時候,都對首歌充滿期待充滿我嘅能量,所以希望大家聽完之後會有chill嘅感覺。」

丁子朗首支單曲已經有關戀愛經歷,他被問到會否像好友冼靖峰一樣把自己的戀愛經歷寫成一首歌時,他笑著說:「有咩?其實點都會有少少嘅,唱歌嘅時候點都會放咗自己嘅感情落去,因為呢首歌係講一段好短暫嘅但好美好嘅戀愛。首歌係自己寫詞,但寫歌嗰個人本身就帶有呢個concept㗎啦,只不過冇將佢個故事用文字講出嚟,同旋律去講出嚟,但係點知就變咗不約而同夾咗。咁啱佢畀我聽首demo嘅時候幾正喎,一嚟就扑鎚要呢首啦。」丁子朗更說這首歌是非一般的情歌。

至於除了情歌,會否再挑戰快歌他就說要看大家的接受度:「要睇大家反應如何,如果大家反應ok嘅話會出啦。」樂於接受大家意見的他希望大家可以給予提議。丁子朗直言做歌手聽眾很重要:「聽眾好緊要啦,咁所以一定要做啲係大家鍾意嘅歌。」

而他被問到唱情歌會否比唱跳唱歌有信心時,他則覺得是關練習的事:「跳舞嚟講就因為上年參加咗超星團啦,所以有經驗,所以應該都有信心嘅,咁我覺得慢歌受眾可能多啲,但我自己就鍾意快歌,hip啲嘅感覺。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!