掃呢頁CODE去手機

2024年9月8日 星期日

吳忻熹:吳忻熹乳癌化療狂脫髮 狠心剃光:有種重生的感覺 #吳忻熹 #癌

藝人吳文忻(現名吳忻熹)早前自揭兩年前患乳癌,今年復發癌細胞更擴散至淋巴。她透過社交平台分享抗癌日記。日前,她表示接受數次化療後開始出現大量的脫髮,近 ...






藝人吳文忻(現名吳忻熹)早前自揭兩年前患乳癌,今年復發癌細胞更擴散至淋巴。她透過社交平台分享抗癌日記。日前,她表示接受數次化療後開始出現大量的脫髮,近日她決定剷光頭,並更由兩名女兒親自操刀。


吳忻熹鼓氣最大的勇氣,找來11歲女兒Scarlet和8歲幼女Season替她剷光頭,她表示希望女兒可以從中感受到正能量,表示︰「由細到大都係我幫佢哋剪頭髮,依家佢哋有機會幫媽咪,甚至乎剃頭喎,我諗佢哋長大後諗番,會覺得係一件好難忘好正面嘅事,同埋變咗一件親子嘅事。細女仲話想同我一齊剃,想陪我,好有義氣。」


性格樂觀積極的吳忻熹,表示:「凡事真係兩面睇,我之前就係十萬個不願意剃頭,想不到,我現在覺得自己剃完頭仲型和有「重生」嘅感覺呢!光頭真係超方便!又唔使洗頭,吹頭,拉直啲頭髮,原來光頭仲多做型可以玩!I start to like it!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!