掃呢頁CODE去手機

2024年10月4日 星期五

BOB林盛斌臨上台下身現尷尬狀況 急急腳搵美腿經理人「解決」 #林盛斌

BOB林盛斌除了是傑出的演藝人外,更經常受邀為各大小晚宴擔任大會主持。雖說BOB林盛斌演出經驗豐富,但難免總會發生一些不可預測的意外。日前他擔任大會主 ...




BOB林盛斌除了是傑出的演藝人外,更經常受邀為各大小晚宴擔任大會主持。雖說BOB林盛斌演出經驗豐富,但難免總會發生一些不可預測的意外。日前他擔任大會主持時,正當他在台上主持之際,他的褲鍊就突然爆開了!還好,最後他趁表演嘉賓唱歌時,回到後台想方法解決。

他在IG上分享道:「好聰明嘅助手大嚿提議咗幾個好有創意嘅方法,例如搵啲膠紙試吓黐住佢同埋搵個釘書機釘埋佢,然後索腿經理人唔知喺邊度變咗啲針線出嚟,諗都唔諗就馬上幫我聯返好佢。我諗你都會好奇點解唔除咗條褲去俾佢搞呢,係因為我嗰條西褲呢,係好窄嘅,如果除咗出嚟俾佢聯返好咗之後,我係絕對着唔返條褲嘅,所以由嗰一刻開始去到完show,我係冇得屙尿嘅。」還好,最後都順利解決,但就留下這張一言難盡的相片。唔知阿BOB返到屋企使唔使「跪玻璃」呢?


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!