掃呢頁CODE去手機

2024年10月6日 星期日

我推的野男LIVE|19號Peter被Foul唔明比賽定位︰係咪香港先生? #LIVE

無綫直播互動猛男選秀騷《我推的野男LIVE!》,19號參賽者健身教練布柏軒(Peter)前日(4日)現身灣仔駱克道京城大廈1樓及3樓perFIT,他接 ...




無綫直播互動猛男選秀騷《我推的野男LIVE!》,19號參賽者健身教練布柏軒(Peter)前日(4日)現身灣仔駱克道京城大廈1樓及3樓 perFIT,他接受《香港01》訪問自爆屬舒適堡苦主,並透露簽約契機:「嗰陣時我都仲係學生仲未有錢俾會費,問哥哥借咗五千幾蚊左右參加舒適堡。」他透露與舒適堡續約是大概一萬元就可以享受會籍十年,並表示:「平均一個月一百幾蚊,性價比好高。」

認為舒適堡停止營業是意料之中

講到舒適堡突然停止營運,他直言:「呢件事係我意料之中,其實我一直喺舒適堡做健身係講緊一個禮拜三次,眼見到個場地係好靜,健身教練上堂嘅次數都唔多,所以都覺得舒適堡差唔多係時候。健身室結業都唔係第一日嘅事。」他指現階段與舒適堡還有四年的合約。被問到現階段是否成功轉會繼續享受會籍,他說:「梗係開心可以繼續用返呢度嘅設施,可以係一個幾好嘅選擇。」

覺得《我推的野男LIVE!》定位唔清晰

被問到參加《我推的野男LIVE!》最終被Foul出局,他表示:「而家回歸返正常嘅生活,因為參加呢個比賽用咗好多時間,而家真係可以做返自己去做返教練上堂,嗰陣時真係手停口停,而家可以搵返餐飯食,TVB都冇叉雞飯俾我食,所以比較辛苦,而家終於可以鬆一口氣。」講到過往對於比賽的規則方面,他坦言:「同我一開始預算嘅嘢有少少出入,我未參加之前以為係一個競技節目,後來玩嘅時候又覺得好似係咪香港先生咁樣,又要我哋行Catwalk,另一方面又叫我哋做體能嘅項目,定位唔清晰,究竟係香港先生定係大家喺度比賽,好似兩樣都唔係。」他感激節目讓自己認識一班參賽者,建立好友誼和回憶。

場地:灣仔駱克道京城大廈1樓及3樓 perFIT


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!