掃呢頁CODE去手機

2013年10月23日 星期三

天生一對 差館報到 賤招甩身  14巴港女吹弱雞招殘兵 14巴港女,MF,




上週五( 18日),「娜姐」需到警署報到,片中被摑的男友則全程傍到實,二人更不時有傾有講,各自塞一邊耳塞扮「聾」好有默契,又會轉變得咁快嘅?最終「娜姐」須於 24日到九龍城裁判法院上庭等候宣判。

真面目

天生一對 差館報到 賤招甩身  14巴港女吹弱雞招殘兵

網上瘋傳的「港男跪地捱港女『女友』巴掌」片段, YouTube點擊率至今已高達 160萬。 20歲鄭姓女子向 23歲趙姓男友連摑 14巴掌,被網民冠以「 14巴港女」惡名,除了雙雙被起底外,花名「娜姐」的鄭姓女子更被控以襲擊罪名拘捕,上週五( 18日)到警署報到。

本刊全程直擊「 14巴港女」和男友到警署報到。面對貼身追訪,二人出盡辦法撇甩,更「吹雞」搵幫手,可惜只班到金髮男同佢老婆,吹弱雞招殘兵,又一幕搞笑鬧劇。

其他影片

本月初,網上瘋傳一段的「港男跪地捱港女『女友』巴掌」短片,片中惡女不單怒扯男友頭髮 8次,仲連摑 14巴掌,最後遭網友大起底,並冠以「 14巴港女」醜名。

據知, 20歲「 14巴港女」現於香港專業教育學院(觀塘分校)就讀,並於土瓜灣區的個人護理連鎖店兼職,但事發之後一直放「事假」。

奴隸男兇狠

正當大家以為被打 14巴之後,這對小情人會不歡而散,但上週五,「 14巴港女」到九龍城警署報到時,被摑的趙姓男友仍然「跟得男友」,上的士離開時,「 14巴港女」繼續向男友呼喝︰「坐車頭啦你」,尊嚴何在?

當日早上 11時 30分左右,兩人到達九龍城警署,落的士時,「娜姐」先衝入警署,本刊記者上前問她掌摑男友一事時,趙姓男友馬上衝前兼大叫︰「喂!呢度差館嚟,阿 Sir做嘢啦!」趙姓男子表情兇狠,同當日跪地求饒個奴隸格好唔同喎!

兩人被警員召入房,逗留大約一小時,再乘坐白色警車回到土瓜灣的住所附近。對於記者的追訪,二人不時擺出臭寸樣,一言不發,更在馬路中央左穿右插試圖撇甩記者,險象環生。

被「 14巴港女」當街打完,男友仍然跟出跟入,真係多啲尊嚴都做唔到。

兩人成功搵來一對男女幫手,死纏記者,金髮男仲鬱手鬱腳,真係物以類聚。

「唔好扮 x曬嘢」

之後兩人到觀塘翠屏南邨,一落車就飛奔到另一架的士,被本刊再度追問有關掌摑一事,二人表現煩燥,趙姓男子還用粗口指罵的士司機為何不開車離開。同一時間,「 14巴港女」就不停地打電話,記者聽見她說:「阿咩哥嚟緊幫手!」

相隔數十分鐘,一名金髮男和一名師奶來到現場,師奶先大聲呼喝記者「唔好扮 x曬嘢!落車走喇!」而金髮男就從後熊抱本刊記者,經過一輪混戰後, 14巴港女和男友成功跳上另一的士,而金毛男則散水,師奶原來是他老婆:「老公走喇!」

其實「 14巴港女」口口聲聲話自己係明星,應該大大方方做個專訪,等全香港人認識吓你嘛!

上星期上映的電影《溝女不離 3兄弟》,乘機抽水拍宣傳片穀戲,陳奐仁和莊思敏在同一地方,重演「 14巴港女」經典掌摑,片中對白當然改為幫電影宣傳的字眼啦。

兩人第 2次跳上的士,撇唔甩記者,「 14巴港女」頻頻打電話「吹雞」。本刊將港女上的士呼喝男友片段,於上週五放上本刊 YouTube頻道,短短四日,週一已超過 13.5萬點擊。

唔返工唔返學

據知 14巴港女就讀香港專業教育學院觀塘分校,「成名」之後,學校和工作地方都未見她的蹤影,相信是避開傳媒的追訪。

14巴港女就讀香港專業教育學院觀塘分校,分別有工商管理同設計兩個學科選擇。她亦曾在 fb列出學校名。

14巴港女亦於土瓜灣區的個人護理連鎖店任兼職員工,掌摑片段曝光後已多日冇返工。上週五( 18日),本刊前往詢問店鋪女經理,她說︰「佢冇返工,佢 part-time嚟嘅。」



鍾意就快D Share啦!