掃呢頁CODE去手機

2013年10月23日 星期三

雞汁擊鼓鳴冤 May姐:冇人逼你睇

video


雞汁擊鼓鳴冤 May姐:冇人逼你睇

雞汁擊鼓鳴冤 May姐:冇人逼你睇

王維基嘅HKTV不獲發免費電視牌,辣著全港電視迷,而一台獨大嘅無綫,當中成集喺度哈哈哈哈嘅《May姐有請》頓成箭靶,成為網民改圖、改片嘅對象,不過噚日有報道訪問May姐(馮美基),佢都算豁達,見到網民改佢圖,仲讚改得夠cute,同有創意添!

講到自己個節目被指係「最想熄機節目」,報道就話May姐覺得有啲不明不白:「俾人擺咗上枱,其實冇人逼你睇o架嘛,香港有4個free channels同其他頻道,唔啱睇都仲有好多選擇。」然後佢又話:「好多人支持個show,唔係都唔會添食咁多次啦!」咁又係喎,啲網民又話唔睇,上星期《May姐有請》升咗大拿拿4點收視呀!即係多咗成25萬人睇呀!

其實《May姐有請》前年已經有第一輯,今年呢輯贊助商係雞汁,所以成日拎支雞汁出嚟,上一輯係咩?May姐話:「上一輯我整完碟嘢,都會特登拎幾塊tissue出嚟抹乾淨碟邊。」原來係tissue!然後仍然hardsell雞汁,話一向都有用雞湯同雞粉煮嘢,但都係唔夠雞汁咁均勻。

講到網友將佢啲「哈哈哈哈哈哈」笑聲剪成一段片惡搞,May姐話:「我有睇呀!好得意,網友好有心機,要俾番credit佢呀!我都like呀!(直豎拇指)哈哈哈哈哈哈...」

足本收睇《亂噏24》x 陳慧琳;之後有請搞笑孖寶鄭中基穀德昭玩轉再玩轉!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!