掃呢頁CODE去手機

2013年10月24日 星期四

薛芷倫 美國學煮餸 M1,




Fanny說 San Francisco Cooking School的烹飪課好受歡迎,「米芝蓮大廚教嘅班,三、四個月前就 book滿曬。」

名氣生活

薛芷倫 美國學煮餸

美國潮興 foodie,講求食物質素和營養,追求健康的生活態度。 Ball後薛芷倫專程花兩個月時間,去了美國三藩市學習烹飪,感受 foodie的生活模式,「我相信一種講法,『三分靠運動,七分靠飲食』,而 foodie係依家最 hip、最 in的名詞,他們對食物有熱誠,會上 cooking class學習正確烹調方法,保存食物營養,煮出美味而不肥膩的食物,健康生活方式,煮食是重要的一環。」

最愛甜品

經歷過一場大病的薛芷倫( Fanny),自言要追求健康的生活方式,「做運動可以做到好靚身形,但更重要係在廚房發生,煮乜嘢俾自己食,就決定了自己的身體狀況。」為了學習健康的烹調方法, Fanny飛去三藩市上了不同的 cooking class,「三藩市係一個 foodie嘅城市,嗰度有好多新派 I.T.人,好識享受生活;而健康生活係一種 lifestyle,有啲人飲幾日果汁,唔食嘢去排毒,我覺得健康唔係咁形式,而係一種生活方式,用嘅化妝品、屋企日常用品,都要無化學物質避免環境汙染,煮食方法都要健康。」

今次 Fanny上了三種不同的烹飪班,她先在 San Francisco Cooking School學煮宴客的菜式,「佢哋採用開放式、非傳統教學方法,老師唔會示範,就好似美國著名飲食節目《 Top Chef》,俾有限材料,喺一段短時間,用呢啲材料創作一味餸,老師會睇我哋煮成點,再教我哋。」這種學習方式,學生要對烹飪有一定的認識,同學大多是 foodie,「我哋會一邊品嘗紅酒,一邊煮餸,煮好之後就圍埋一齊食,互相交流。」

第二種是 home cooking,學煮的是家庭菜, cooking school環境好特別,老師會在自己家中上課,「佢哋屋企由大貨倉改裝而成,高樓底、大窗門、大廚房,飲住酒聽住音樂,你會覺得煮餸好有樂趣,學完好想返屋企煮俾心愛嘅人、親人食。」 Home cooking唯一缺點就是要對着大火爐煎、炸、炒,「煮完餸就好似打完仗咁。」

Fanny學的第三種菜式就是甜品,亦是她今次煮食之旅最喜歡的課程,她甜蜜蜜的說:「如果要我煮俾心愛嘅朋友、屋企人食,我一定整甜品,因為我覺得煮完甜品,個樣都甜啲。」她學整的甜品都比較健康,「今次我學 apple pie、梨 pie、 cherry pie,入面都有生果,我仲學咗一直想學的 macaron。」

住家菜

她飲住紅酒學煮泰菜,「煮完之後我已經飲到 high high哋。」

Home cooking的同學多是主婦,都想學些新菜式給家人品嘗。

宴客菜

學生一半跟食譜,一半自由創作,用有限材料煮嘢食。

開壇分享

留美的兩個月, Fanny除上烹飪課,大部分時間都與在當地讀書的兒子馬桂烽和母親在一起,「今次我有好多得着,花好多時間同親人一齊,個心有 peace of mind去感恩,享受生命,諗嘢清晰好多。」她決定在 facebook建立 fans page(http://www.facebook.com/fanny.fitty),分享她學到的簡單健康食譜、健康運動和 organic產品,「我經歷過生死邊緣大病,得到癌症,而家康復過嚟,我覺得活得健康,係一門好深奥學問,要不斷鑽研同體驗,先搵到一種健康生活方式,我希望喺 fans page同大家分享,幫到人幫到自己。」

甜品

Fanny最 enjoy整甜品,今次她就學了水果批(右圖),和她至愛的法式甜品 macaron。

此行她亦去了以酒莊聞名的勝地 Napa Valley歎 spa,上 wine tasting class。

Fanny和她的女兒桂珩(左二)及兒子桂烽(左一)。



鍾意就快D Share啦!