掃呢頁CODE去手機

2013年11月6日 星期三

一片成名  120萬點擊 專訪捱麥記女:我都會講粗口 麥記女,米曹,MF,




女主角米曹

米曹受追捧,佢在 fb中自稱「 fb adding係來者不拒,但對於 Inbox邀請交友就「唔好搞我」,佢叫大家想識朋友唔該「放低電話電腦。」

網上圖片

真面目

一片成名  120萬點擊 專訪捱麥記女:我都會講粗口

一條知專學生功課片《一生只想尋找一個肯挨(捱)麥記的女人》,上週日( 27日)喺 YouTube上載,一個星期就累積過 120萬點擊,比 HKTV套《警界線》仲勁。

咁多人 like全因為講中時下年輕人拍拖嘅困境,而戲中兩位男、女主角亦即成為 hit人。戲中純情男主角關公(關銘輝),現實中原來早兩個月先甩拖好陰功,而片中肯同男友捱麥記嘅女友 Mitena Cho(米曹),真人原來極抗佢被稱為女神,她說:「我真人比較粗魯,有時仲會講粗口。」

其他影片
  • 《挨(捱)麥記的女人》學生導演:驚畢唔到業
  • 《挨(捱)麥記的女人》靚仔男角:板長太貴啦!

上週日( 27日) YouTube一條《一生只想尋找一個肯挨(捱)麥記的女人》講港仔苦惱搵地方同女友食飯嘅短片,估唔到一條源自一年前潮文的短片,瞬間喺網上瘋傳,唔使一星期已有過百萬點擊。呢條咁 hit嘅片,原來係由兩位香港知專設計學院電影及錄像課程嘅學生李定軒、李文輝拍攝,更係二人畢業作品。不過因為條片內容並非原創,兩位正苦惱修改對白,否則兩人隨時畢唔到業。

120萬點擊

「麥記」片上週日放上 YouTube,至週一( 4日)已超過 120萬人睇過,連身在英國的女主角米曹都話「好多謝大家支持!」

有人話米曹似新基本法大使王菀之,她表示:「我唔識政治。」估唔到女神又幾有幽默感喎!

今年 5月,網絡作家張晨發表了一篇「麥記」潮文,估唔到事隔 6個月會再成為熱話,部分句子如「好滾動」等,都迅速成為潮語。

最愛魚柳包

條片除咗引起一眾巴打、絲打共鳴,片中女主角 Mitena Cho(米曹),因肯食「 21蚊麥樂雞餐冇加大,仲冇加 3蚊換檸檬茶」而成為女神,加上米曹外形夠 cutie,好快成為網友人肉搜尋對象。

今年 18歲嘅 Mitena Cho現喺英國設計名校 Central Saint Martins讀緊基礎課程,平時有玩開話劇嘅佢,今次因同導演係朋友,而搭膊頭演出。對於被封為女神,米曹非常抗拒。除了在 fb中說「女神係應該唔會屙屎但我會。」外,米曹上週接受本刊訪問時,她說:「我好怕人叫我女神,同埋我真人好粗魯㗎,好男仔頭,有時仲會講粗口。」

雖然自爆會講粗口,亦聲稱冇戲中女神咁溫柔,但出身小康之家嘅米曹,絕不介意同男友食麥記,她說:「我好鍾意食魚柳包、軟雪糕。我拍拖唔會睇人嘅背景,而係睇個人嘅性格,我同男朋友食過麥記,十幾蚊碗魚蛋粉都試過啦,我唔覺得捱喎。好好食喎,不過𠵱家冇拍拖。」對於《麥記女》片推旺麥記,麥當勞方面則未有回覆。

學界影後 

米曹(中)自小有玩話劇,上年仲拍咗條片叫《我的跟班同學》。該片仲喺學界比賽得獎,米曹仲攞埋「最佳女主角」。

網上圖片

有米之家

米曹自稱小康之家,不過去得倫敦 Central Saint Martins讀書,加上在 fb內有張佢屋企大門相,應該唔係一般小康咁簡單囉!

網上圖片

麥記仔拍完片即甩拖

「麥記」短片除咗女主角米曹被人關注,片中男主角亦一樣有人談論,查實人稱關公的關銘輝,現讀浸大一年級,每月得 1,500零用係正宗窮苦學生,拍完短片,仲同女友散埋。

關銘輝自言《一》片演出得 50分,他說:「片入面我木口木面,講對白有懶音,其實做得好差。」外形算靚仔的關公,每逢同學仔要幫手拍嘢,關銘輝一定唔托手踭。

現時單身嘅關銘輝,表示冇時間拍拖。除咗上堂,做兼職,仲忙緊做 project。訪問當日就忙緊剪輯一條自製喪屍片。

18歲關銘輝現喺浸大讀電影系一年班,又跟《葉問》攝影師柯星沛(小圖)學師,佢話做幕後嘅夢想不變,最希望有日做導演。

《葉問》攝影師柯星沛

關銘輝身高 5呎 10,加上濃眉大眼,讀中學時已相當受同學仔歡迎。

公屋出身的關銘輝(關公)現於浸大電影系一年級,原來對幕前演出,關公不感興趣,只愛做幕後工作,他說:「今次第一次做戲,自己覺得幾生硬,好彩啲網友都客氣。幫朋友玩吓就得,同埋暫時都冇人搵我做戲,但我始終鍾意幕後多啲。」片中為拍拖搵地方食飯而煩惱,他說:「我其實唔鍾意食麥記,太熱氣喇,我未試過為搵地方食飯而煩惱。」

每月$1,500零用

一片成名,但關公冇諗過做幕前,現時每月只得$1,500零用錢嘅關公,亦要靠兼職搵錢,上星期仲跟《葉問》攝影師柯星沛開工,邊做邊學。對於板長等「高級」餐廳,關公更加唔敢帶女友去,他說:「就算板長、一壽司呢啲日本菜,真係諗都唔敢諗。」

最憎拜金女

戲中他為女友而煩,現實中關公原來啱啱甩拖,更加最怕拜金女。他說:「最怕就係啲貪錢港女,要男仔帶佢食貴嘢又要送名牌先出街,我最憎。」 6月甩拖,事隔 5個月依然未溝到女,他說:「返學、做 project,又要出去兼職,瞓都冇時間,拍乜鬼拖!基本上見到個女仔成身名牌,都一定知自己冇行啦!唔會諗,所以未試過為搵地方食飯而煩。」

想搵鄭子誠配音

《一》片過百萬點擊,就連潮人卓韻芝都 facebook私信佢哋讚好, 18歲導演李定軒表示:「我哋呢套係畢業功課嚟,冇諗過會有咁多人睇。芝 see菇 bi叫我哋參加 IFVA(獨立短片錄像比賽)比賽,可惜我哋截止當日先擺上網,所以冇得參加。」條片咁 hit,連佢哋阿 sir都讚,可惜作品並非原創,二人隨時畢唔到業,他說:「阿 sir話要改過啲對白,仲要喺 11月前搞掂,否則我哋兩個就畢唔到業,我哋仲想搵鄭子誠配音。因為佢把聲實在太正!」

獨家蝦碌片

成班友拍短片,自然勁多蝦碌嘢, 2位導演就提供咗條 NG片,畀《 FACE》讀者率先睇。

兩位導演表示拍《一》片最麻煩搵場地,最後行咗 3日,先搵到青衣美膳坊茶餐廳幫手,唔收分毫先拍得成:「之前有餐廳 3個鐘收 500蚊,我哋邊畀得起。」而條片喺荃灣大河道麥記拍攝,就當然冇申請偷雞拍啦!

兩位導演想搵音樂情人鄭子誠聲音導航,但子誠暫時未表示興趣。

鄭子誠

戲中飾演「歷史塵埃女友」叫區思晴( Jessie),係導演李定軒朋友。雖然做乞人憎港女,但據米曹稱 Jessie其實好愛食麥記。

區思晴 18歲

片中所有演員全部係導演啲朋友,第一個唔肯食譚仔女叫周巧柔( Kathy),為導演李定軒同學。

周巧柔 18歲

抽水片近 30萬

《麥記女》有過百萬點擊,一向愛抽水嘅 YouTuber伍仔,亦極速拍咗條片《不願再遇上一個與我一起吃 M記的女人》,雖然跟人口水尾,但都有近 30萬點擊。

而本地短片始祖司徒夾帶對《麥記女》亦讚口不絕,他說:「全部都係素人演出,真實感好強。拍攝技巧唔算好專業,但佢哋勝在簡單,冇多餘嘢。」

我對篇潮文內容有啲唔同意,嚟緊都會拍條片講吓。

真實對白

伍仔新片



鍾意就快D Share啦!