掃呢頁CODE去手機

2022年7月12日 星期二

鍾柔美澄清自己冇開小紅書 被網友批跳舞太成熟會反思:會留意返 #鍾柔美

鍾柔美(Yumi)今天(12日)出席商場活動,吸引了約50名粉絲到場支持,Yumi在活動過程中,勁歌熱舞,獻唱了自己的第一首個人單曲《Breakin' ...




鍾柔美(Yumi)今天(12日)出席商場活動,吸引了約50名粉絲到場支持,Yumi在活動過程中,勁歌熱舞,獻唱了自己的第一首個人單曲《Breakin' My Heart》。Yumi接受《香港01》訪問時表示今天是有點緊張,她說:「好耐冇喺有觀眾同埋商場嘅地方唱歌畀大家聽,見到好多觀眾。」

Yumi透露近期少和粉絲見面的原因是在考試中,今天也是考完試趕過來出席活動,「我都係啱啱放學過嚟,仲有幾日先考完,我都好珍惜時間去溫書,我會溫到好夜,溫到一點兩點,第二朝又要五點起身溫書。」Yumi認自己在讀書成績方面也不錯,亦相約了一班朋友考完試外出遊玩,當談到會否避免與男同學去街,Yumi給定心丸畀一眾粉絲,「其實我自己喺學校冇特別多男性朋友,所以我係比較鍾意同女仔做朋友多啲。」

早前Yumi進駐小紅書,當中分享平時拍攝一些跳舞影片給網友觀看,但原來Yumi是沒有小紅書的帳戶,她首次澄清:「我冇玩小紅書,我有留意新聞,但我冇開過小紅書,我見到小紅書仲諗緊係咩嚟,我有同經理人講就OK。」

而Yumi自出道起,她的風格都是勁歌熱舞,有是拍攝的舞蹈動作影片也給人感覺是比較成熟,對於只有15歲的她來說網友認為不太恰當,Yumi回應:「我覺得我自己會留意返啲,我唔係特登跳一啲咁嘅舞出嚟,可能係我身體自動...我唔知點講,我做緊我自己囉,我又唔會驚人哋講,都係做返自己。」

點擊睇現場靚相!

今日同蓮姐(林君蓮)一齊出Event。(梁碧玲攝)


好多美食。(梁碧玲攝)


Fans好多。(梁碧玲攝)


Fans好多。(梁碧玲攝)


Fans好多。(梁碧玲攝)


好可愛。(梁碧玲攝)


迷死人。(梁碧玲攝)


靚相。(梁碧玲攝)


見到粉絲好開心。(梁碧玲攝)


唱歌。(梁碧玲攝)


跳舞。(梁碧玲攝)


勁舞。(梁碧玲攝)


WOW。(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


心心。(梁碧玲攝)


又心心。(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!