掃呢頁CODE去手機

2013年11月11日 星期一

馬賽暗示親密關係 馬賽,

video


馬賽暗示親密關係

馬賽鬼祟蒲頭 暗示親密關係

馬賽最近捲入四角攣情,被拍得與內地女製作人汪子琦在上海密會打車輪,自此一直潛水未有親自解畫,無綫高層樂易玲更透露她會放假一個月。



■有指馬賽撬富婆Laura牆腳,與汪子琦撻著。

微博圖片

馬賽昨突然打破沉默,晚上7時許在微博留言:「因為懂得,所以慈悲。」還上載一張兩隻啤啤熊公仔的照片,兩隻啤啤熊之間還由馬賽加工印上心心。馬賽雖未詳加解釋箇中含意,但此金句原來來自名作家張愛玲,當年張愛玲愛上不該愛的胡蘭成,曾在寫給胡蘭成的信上寫過:「因為懂得,所以慈悲。」全因對對方有愛,馬賽引用金句,未知是否暗示她與汪子琦的親密關係。

撰文:丁寧



■馬賽昨在微博上載一對熊仔相。微博圖片



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!