掃呢頁CODE去手機

2014年2月18日 星期二

王敏德大女咀洋妞 王敏德大女,王敏德,

video


王敏德大女咀洋妞

搓手搓腳搓大髀 黃敏德至索大女激吻洋妞

【中環】被踢爆有新戀情的薛凱琪曾傳是斷背一族,而王敏德與名模馬詩慧(Janet)的20歲大女王曼喜(Kayla),前晚跟一長髮洋妞在街頭咀嘴爆出攣情。兩人10時多先到中環酒吧談心,之後拖手到海邊,兩人坐在長椅上搓手搓腳兼激吻,儼如熱戀中情侶。當被記者撞破後,原本搭著洋妞膊頭的Kayla即時縮手,記者問Kayla是否拍拖?她只說:「Oh my god!」



■王曼喜(右)前晚與洋妞在長椅激吻。

再問Kayla為何這麼親熱?她說:「凍呀嘛。」之後兩人咬耳仔,洋妞先離開返回寓所,Kayla則獨自乘的士返家。昨日Janet在電話力撐愛女說:「佢唔係拍拖,嗰個係佢朋友,喺公眾場合係有少少親熱,但可能某啲位做呢啲嘢係適合。」怕女兒有同性戀傾向嗎?她說:「就算係都唔係大不了嘅事,年輕人要摸索性傾向,佢哋𠵱家好confuse係鍾意男定女,又唔係乜嘢傷天害理,作為父母應該支持,如果一生人搵到個好愛佢、好關心佢嘅人,呢個係祝福,開心都嚟唔切。」

王敏德昨晚現身跑馬地,問到大女被拍到與洋妞的親熱照,他說:「𠵱家唔講,唔好意思。」追問他介不介意女兒喜歡女生?他想了想說:「冇問題。」

採訪、攝影:梁繼光、黃曉程、羅慧敏、李志明



■起初王曼喜攬實洋妞膊頭,但一見記者即狼狽彈開。





■王敏德表示不介意女兒喜歡女生。



鍾意就快D Share啦!