掃呢頁CODE去手機

2014年4月15日 星期二

王敏德直升機降貝澳 照開生日P慶祝 王敏德,




王敏德直升機降貝澳 照開生日P慶祝

2014-04-15 15:33:00



王敏德明日49歲牛一,女兒曼喜同囝囝躍穎齊齊為佢預祝生日。

王敏德前年9月駕駛直升機違規降落西貢慶徑石官地,被民航處發出警告,並遭香港飛行總會要求佢停飛三個月;但日前(12日)王敏德又駕駛一架直升機,偕友「空降」大嶼山貝澳泳灘,降落前低飛盤旋數分鐘捲起「沙塵暴」,嚴重滋擾灘上泳客,救生員制止直升機降落不果。有泳客批評直升機降落泳灘簡直「離曬譜」,完全罔顧泳客安全。(新聞連結: http://bit.ly/1m4xqdN )

聽日49歲生日嘅王敏德面對外間指摘及警方跟進,如常迎接牛一。大女曼喜在事件翌日,於網上貼咗為王敏德開生日P嘅相,同細佬躍穎一齊包場預祝生日,細女王麗嘉就因為喺美國,所以冇出席。有網民盛讚囝囝好可愛,王敏德就回應謂:「They were sooooo gooooood!!!!!」似是心情不俗。

睇番王曼喜個ig,王敏德空降沙灘後,舉家如常出席活動及享受家庭樂,笑意盈盈,似是未受事件影響。







直升機空降貝澳事件後,王敏德一家如常開開心心享受family day。



日前王敏德一行四人乘坐直升機到貝澳賀朋友店舖開幕,引來軒然大波。



王麗嘉就因為喺美國,所以冇出席。



曼喜ig



曼喜ig



躍穎ig



曼喜ig



鍾意就快D Share啦!