掃呢頁CODE去手機

2014年5月23日 星期五

[忽然1周 982] 孖蘭子開節目 趙哲妤教釣富二代 蘭子,趙哲妤,陳淑蘭,MW,




冧到出面

上周五( 16日),富二代 Jeff借遊艇俾 Uny拍節目。等候埋位時,冧 Uny冧到出曬面嘅 Jeff,把握機會親近對方,乘機抱起 Uny。

娛樂喧

孖蘭子開節目 趙哲妤教釣富二代

港女愈來愈遲婚,皆因唔少姊妹都想嫁個有錢人。其實香港仲有唔少富二代筍盤,問題在於捉唔捉得住機會。情史厚過電話簿的陳淑蘭(蘭子),最近就同前中國小姐趙哲妤( Uny),主持電視節目《蘭子的 7卡半鑽石》,擺明車馬教姊妹釣個鑽石王老五及富二代。

Uny自信爆棚:「我一向都有唔少富二代追求!」裙下之臣無數的她更獲富二代借出遊艇拍攝。現場所見,她不但教如何分辨真假富二代,更現場示範點冧有錢人。姊妹們,學嘢嘞!





陳淑蘭(蘭子)與趙哲妤( Uny)為有線主持《蘭子的 7卡半鑽石》,節目會拜訪城中鑽石王老五、富二代、名媛及𡃁模,為姊妹們提供「富二代攻略」,務求令姊妹們嫁個有錢人。

多次與富二代傳緋聞的 Uny,上周五( 16日)就邀得富二代 Jeff做嘉賓,對方更借出私人遊艇供 Uny拍攝之用。據知身家豐厚的 Jeff曾經追求 Uny,雖然最終 Uny只肯認他是「好朋友」,但現場所見, Jeff一見女方即表現雀躍,看來 Uny獵男確有一手。

遊艇冧女

當日趙哲妤獲 Jeff用私夥遊艇接載。遊艇長 11.4米,速度高達 42海里,價值逾百萬,都係攞嚟冧女咋!



Jeff出身自銀行世家,現在他是投資公司老闆。為了取悅 Uny,他不但借出遊艇,更受訪講富二代揀女心得。

趙哲妤是 2010年中國小姐香港區冠軍,主持過有線節目《怪談 2》,出名有樣有身材。

貼揀富二代

談到現任男友是否早前被拍到摸黑纏綿的 Eric(周麗淇舊愛), Uny說:「情人節 Eric有約我,我都有應約。佢係追緊我,大家了解中啦。我一向都有唔少富二代追求,但我要搵個肯花錢喺我身上,又要錫我嘅。最近亦有個外籍王老五向我示愛,仲好靚仔。雖然只係見過三次,佢已經送咗隻 Chanel手錶俾我,又應承送四卡半鑽戒。」開宗明義要人財兩得。

26歲的 Uny最近榮升食肆老闆娘,除了是碩士生,又是新民黨成員,瓣數多多,要搵筍盤絕對唔難。不過她一向目標明確,不會亂發子彈。說到有甚麼最佳方法去分辨富二代時,她乘機為節目作宣傳。「有一集由我同唐貝詩教大家點樣分富二代真假,主要睇佢識唔識叫酒同叫餸,唔一定貴就好,要講配搭。另外 table manner都好緊要,因為呢啲嘢由細學起,冇得扮!」

Uny仲教姊妹三招吸引富二代:「第一招係眼神,要經常同對方有 eye contact。第二招係笑容,笑多啲至可以表現出自己可愛同溫柔嘅一面。第三招,係自信,要喺對方面前展示自己最自信嘅一面,咁先可以吸引人。」

獵男教室

《蘭子的 7卡半鑽石》由趙哲妤及蘭子主持,節目合共七集,由她們及名媛、 model,教姊妹如何攻陷富二代。



陳冠希舊愛 Cammy(左)曾整容及𡃁模 Naomi就隆過胸,兩人會傳授姊妹點樣取悅富二代。

星級嘉賓

要攻陷富二代,自然要請教名媛啦。傅明憲先嫁葉劍波,再搞掂莊家彬,她亦是其中一集嘅嘉賓。

蘭子投其所好

電力十足的名模 Mandy Liu,亦會現身說法,教姊妹如何主動出擊。

至於蘭子同樣獵仔無數,雖然有指她與利承武已婚,不過她卻不肯透露,連獨門溝仔招數也大賣關子,只肯透露節目中會教姊妹引誘筍盤的招數,又事先張揚會搵舊愛祁文傑做嘉賓。據知蘭子當年知道祁文傑是豐子愷畫迷,於是要求黃霑讓出一套豐子愷畫集,亦全靠呢套畫集成功追求到祁文傑。今次在節目中,她就身體力行教大家如何再見亦是朋友。

蘭子話:「我會教大家點樣搵筍盤,睇到對方有車有樓當然 OK,但姊妹都要用啱方法,至可以吸引自己心儀對象。我仲邀請咗祁文傑做嘉賓,佢性格非常之好,我有節目佢梗走唔甩」

溝仔最強

現年 43歲的陳淑蘭,曾多次和城中筍盤拍拖。至於 26歲的趙哲妤,入行雖短短四年,但已多次和富二代傳緋聞。

陳淑蘭男友

利承武

去年中,被指與利希慎家族後人利承武拍拖 6年後秘密結婚,難怪蘭子打扮愈來愈富貴。

周錫明

2010年,蘭子睇中身家達 20億做建築生意的周錫明( Simon),她更行「伯母政策」,可惜兩人最後分手。

祁文傑

98年初,蘭子主動出擊,追求由漫畫界轉行做古董買賣的祁文傑。惟兩人拍拖多年後,和平分手。

方中信

92年二人因拍劇而撻著,更曾同居 3年。可惜在 96年中,因第三者莫可欣出現,致兩人分手。

趙哲妤男友

外籍王老五

近日有傳靚仔老外瘋狂追求她,又送名錶,又應承送四卡半鑽石,向 Uny求婚。

紗廠太子爺

今年二月 Uny被拍得與周麗淇前男友紗廠太子爺 Eric車廂纏綿。

欣宜前度

去年傳出鄭欣宜前男友 Mark Ryan追求 Uny, Uny亦曾當眾大讚男方富幽默感,惟最終她未有接受 Mark。

前仁愛堂總理

09年, Uny被發現與前仁愛堂總理兼模型大王袁紹恒 Terry蜜運。



鍾意就快D Share啦!