掃呢頁CODE去手機

2014年5月22日 星期四

[壹週刊 1263] 嫩版李麗珍 《 M Club》王敏奕窮生活 借錢贖身養家 王敏奕,嫩版李麗珍,李麗珍,M1,




湊細佬

上週四無工開,大家姐 Venus兼埋母職,拖住讀一年班的細佬去搭校車。

探熱針

嫩版李麗珍 《 M Club》王敏奕窮生活 借錢贖身養家

劇集《女人俱樂部》搵嚟一班久休復出的中女藝人孭飛做賣點,結果班九十後𡃁妹仲搶鏡過主人婆,除了「少女版李若彤」陳嘉寶,飾演「嫩版李麗珍」的王敏奕( Venus)亦同時彈出。

六個《 M Club》妹中,據知以 Venus家境最清貧。住公屋、十六歲開始搵錢養家,平日要女兼母職,買餸煮飯湊細佬,現實生活苦過劇中由她和李麗珍一同飾演的「朱莉」。

半工讀養家

九十後盛產「公主」,但年僅二十二歲的 Venus王敏奕,據悉是《 M Club》妹中最捱得的灰姑娘。家住柴灣漁灣邨百呎公屋的她,於單親家庭長大,任職保健按摩師的母親,名副其實靠雙手獨力養大 Venus三姊弟。環境所迫, Venus身為長女,十六歲便要幫手孭起頭家半工讀,拍電影幫補家計,返到屋企仲要女兼母職,負責湊細佬煮飯洗衫。養家乜都要慳, Venus就連靚衫都唔多件。

「佢有兩個細佬,最細嗰個讀一年班。拍《 M Club》嗰陣,班後生早收工會約埋去玩,唯獨 Venus成日要趕返屋企煮飯,搞到同志偉個仔曾國祥拍拖都冇時間。所以早排俾人寫佢鍾意蒲、愛集郵,根本唔係嗰回事,相中人係佢班師弟,佢哋一齊拍微電影《曖昧不明關係研究學會》嘅時候影㗎!」知情者說。

買餸煮飯



送完細佬返學,顧住頭家的 Venus急急腳去完街市買餸,返漁灣邨公屋煮定飯,等阿媽細佬返嚟有飯食。



Venus有樣有演技,外界大讚她比李麗珍更能演活「朱莉」一角。

管家婆

幫手撐住頭家,上週四(五月十五日)無工開的 Venus,負責湊七歲的細佬返學。等校車期間,甩曬門牙的細佬全程扭計,要家姐抱抱氹番。而 Venus亦熟練地用紙巾攝入細佬背脊索汗,又替他整理校服,舉止行為,似賢母多過似家姐。送走細佬, Venus再殺入街市買餸返屋企,為屋企人準備晚餐。

為頭家捱足六年,靠拍劇成功入屋,但同一時間 Venus被傳反骨,起經理人飛腳,改簽導演麥曦茵。據悉,年多前簽約蚊型模特兒公司的 Venus,工作量少之又少,收入只有幾千蚊。等錢開飯, Venus為求解約脫苦海,唯有勒住肚皮借錢贖身,至今債務仍未還清。

校車到,唔捨得家姐的細佬要 Goodbye kiss。

細佬嗲爆

只得七歲的細佬,等校車期間萌爆,一時扭抱抱,一時四圍跑。見細佬曬到成頭汗,識照顧人的 Venus即刻攞紙巾幫佢抹乾。

養家兼還債

「間公司年幾以嚟只係幫 Venus接過兩、三個 job,至於佢可以拍到《烈日當空》、《 Diva華麗之後》、《超級經理人》等幾套電影,全靠導演兼老友麥曦茵幫佢安排。 Venus要搵錢開飯,所以上年同公司提出解約,當時佢未拍《 M Club》,冇知名度,冇諗過公司要求五位數字先肯放生。肉在砧板上, Venus唯有撲水贖身,好在麥曦茵肯借錢俾佢,之後仲幫佢到美國進修演藝半年。 Venus只係信麥曦茵,所以搵咗佢做經理人。」知情者爆。

同曾志偉個仔曾國祥拍拖半年,早前被發現二人拍拖食飯。戀情公開後,二人亦大方孖住出席公開活動。

(《蘋果日報》圖片)

《女》劇中, Venus與邦民女陳嘉寶佔戲甚重。

阿媽心痛

翌日湊完細佬返學, Venus約埋阿媽食晏,母女沿途拖手搭膊,關係親密。記者上前訪問,王母說 Venus為養家捱眼瞓半工讀,令她十分自責。「見佢夜麻麻等埋位,仲攞住本書係咁讀,佢比起同年嘅女仔,為頭家 miss咗好多嘢,見到咁,我係好唔開心。」阿媽心痛,在旁的 Venus忍唔住眼濕濕:「佢一個養曬我哋,我戥佢辛苦,所以一路想幫輕佢搏命做嘢。」至於愛女同出名花弗的曾國祥拍拖,王母表示,相信女兒的選擇:「佢哋感情事我唔講!佢好知自己想點,信佢選擇。」

上週五, Venus與媽咪搭住膊咁出去食午飯。之後王母回應本刊,大讚個女生性同時,亦因她幫手撐起頭家感心痛。

Venus早前拍《廉政行動》,拍在老戲骨智叔身邊,演技唔輸蝕。

被傳愛蒲及集郵,事後 Venus指相中人是她的同門師弟,跟他們合拍微電影時玩合照,卻演變成集郵相。

《 M Club》妹起底

在過百人中爭贏做六位《 M Club》妹,除了 Venus家境清貧,陳嘉寶、吳嘉熙同樣要搵錢養家,只有來自廣州的吳燕菁,可以輕鬆賺錢買花戴。

搵錢至上

糖妹黃山怡  26歲 嫩版葉蘊儀

來自小康之家的糖妹,入行前已深明多勞多得道理,一個人打兩份工,唱歌兼幫人化妝,後來組成「糖兄妹」進軍樂壇,則歌、視雙線發展,去年更表示已儲夠八成首期,準備入巿做業主。

屋邨長大

陳嘉寶  24歲 嫩版李若彤

「邦民女」陳嘉寶出身將軍澳寶林邨,由於大她十六年的家姐早已嫁人自組家庭,父母亦已退休,中學時開始做兼職模特兒幫補家計。在樹仁大學畢業後,正式入行做𡃁模養家,隨著拍劇人氣升溫,工作量和薪酬亦同步急升。

賺錢買花戴

吳燕菁  25歲 嫩版江欣燕

跟孖生家姐組成 AOA女子組合的吳燕菁,家在廣州,四歲學芭蕾舞,由於家境富裕,入行做歌手純粹賺錢買花戴。

供養父母

吳嘉熙  25歲 嫩版袁潔瑩

來自組合 Super Girls的吳嘉熙是家中獨女,讀中六時父母安排她到國內的中山升讀中學,之後在北京師範大學修讀公共關係科。近年父母退休,吳嘉熙亦成為家庭支柱。

演戲至上

賴慰玲  27歲 嫩版張慧儀

《 M Club》妹中年紀最大,是演藝學院畢業生,家境中上。一直醉心演戲的她,由殿堂級舞台之後羅冠蘭推薦入無綫拍劇。



鍾意就快D Share啦!