掃呢頁CODE去手機

2014年5月20日 星期二

35D Toby雙峰重現 Yumi曬床照賀男友牛一 Toby,Yumi,尹秦睎,BKD_S,梁靖琪,

35D Toby雙峰重現 Yumi曬床照賀男友牛一



其他影片: >>










35D Toby雙峰重現 Yumi曬床照賀男友牛一

經歷離婚之痛嘅梁靖琪(Toby)


,同前夫黃敏豪年半情告終,飽歷情傷之痛嘅Toby,瘦咗兩個碼,身形清減唔少,隨後Toby的起心肝節食操肌,話為咗新片演打女,目標要減到100磅,兼要練出馬甲線。

最近Toby好勤力咁節食又做gym,仲將運動照上載到微博分享成果,不過Toby瘦身之餘,就連原有的35D豐胸,都縮水連跌兩Cup,得番33B咋,之前有啲相,見到Toby變咗平胸女,真係女人之苦。不過消失咗幾日嘅「大奶奶」,噚日又重見天日喎,雖然Toby上圍比起最豐滿時期,仍然係有落差,但噚日睇佢張運動照,身形又勝在夠平均,總算自信返埋嚟。

Toby狂做運動減肥,Yumi就相反狂食增肥。皆因今個月17號係佢男友Avis嘅32歲生日,佢哋選擇去泰國二人世界,旅行期間Yumi仲不斷放相上微博,直擊甜蜜情況,而且張張相都谷胸谷到衡,包括有床照、大頭自拍寫真、胸壓Avis兼手翹手等等。之後Yumi仲留言:「四天的泰國旅行今天就結束了,很捨不得,每天都是吃泰國菜,我胖了2kg,內衣都變緊了,最後去了按摩有部份按胸部真的有點害羞!回到香港要減肥今天就回香港啦。」又食又玩,甜蜜度春宵,心廣體胖好難避免囉﹗



鍾意就快D Share啦!