掃呢頁CODE去手機

2014年6月3日 星期二

唔吼彭順 王敏奕冧曾國祥甜蜜開餐 王敏奕,彭順,曾國祥,




唔吼彭順 王敏奕冧曾國祥甜蜜開餐



其他影片:>>






嫩版李麗珍唔吼彭順 冧曾國祥甜蜜開餐

【中環】曾志偉瞓身搞嘅劇集《女人俱樂部》前晚大結局,結局同上星期收視未出,但頭25集平均收視一直冇過30點,成績認真麻麻。但劇中扮嫩版李麗珍嘅王敏奕(Venus)因為夠省鏡成功彈出,連被踢爆背李心潔偷食李悅彤嘅彭順,亦已一早睇中Venus,成為佢關注18𡃁模其中之一。不過Venus已名花有主,花主就係曾志偉個仔曾國祥,佢哋拍拖半年,𠵱家不知幾sweet,乜異性埋佢身,佢都無反應㗎喇!

上周五(5月30日)大約晚上8點半,Venus同男友曾國祥齊齊現身中環,拍拖食快餐,雖然同行仲有兩、三個朋友,但Venus全程只黐實男友,半步都冇離開過,其間又不斷喺男友耳邊講嘢,但曾國祥就好似冇乜反應。



■Venus同曾國祥拍拖食快餐,兩人全程黐到實,Venus仲成日向男友放電。DV圖片



■曾國祥同Venus齊齊揀嘢食,男方更替女友order。DV圖片



■Venus同曾國祥拍拖半年仲係熱戀期,之前都畀傳媒影到佢哋當街咀嘴。圖片

跟未來老爺開工

由於餐廳需要先購票,兩個人企喺收銀枱前面揀嘢食揀咗好耐,Venus諗到食乜後,本來企喺男友左手邊嘅佢,仲忽然紮紮跳,走到男友面前大施冧功,完全當其他朋友冇到,曾國祥就負責替女友order。Venus同男友拍完拖,第二日就去澳門做嘢,同場仲有未來老爺志偉㖭。

採訪、攝影:畢紹基



■曾志偉話早知道阿仔拍拖,但未喺家庭聚會中見過Venus(左一)。

資料圖片

【壹錘定音 . 李慧玲】6月4日正式開咪!

收聽方法:請留意【壹錘定音】facebook專頁!

https://www.facebook.com/hammerout.hk



鍾意就快D Share啦!