掃呢頁CODE去手機

2014年7月15日 星期二

Ashina勁寸仙樂都早抖 Ashina,仙樂都,




書展明日正式開鑼,今年參與寫真戰的吳堯堯(仙樂都)及與盛品儒攬啜上位的「翻版謝安琪」Super Sexy Hero(SSH)成員郭奕芯(Ashina)昨日冤家路窄爆罵戰!Ashina勁寸對方收山後慢慢休息,未開戰已經充滿火藥味,聲勢唔輸得!

18歲 33C、24、33

Ashina近期人氣急升,難怪前輩都敢寸!

仙樂都

蕊蕊

第一次出寫真的蕊蕊零舍肉緊,親力親為入箱。

仙樂都瞓身簽名,希望寫真大賣。

雖然遭仙樂都(左)怒睥,但Ashina懶理,擰轉頭嘴藐藐!

今年書展再掀寫真戰!有份參戰的仙樂都、Ashina、蕊蕊和「藍莓」劉俐等四出為寫真戰做好準備,輸人唔輸陣,爭做寫真女王!

曾預告今年是最後一擊的仙樂都,昨日到出版商寫字樓為「收山之作」作好準備,在床上「瞓身」為寫真簽名,更抽樣在書中送香吻益街坊。問到為何「收山」?仙樂都說:「每個女仔都有賞美期限,如果過咗期限再出唔係咁好。所以今年我用咗六位數字拍,落重本!」返家鄉泰國布吉拍攝的她坦言留下很多難忘回憶:「喺布吉影好開心,咁啱撞正生日!不過有日要凌晨4點去影相,我浸喺泳池度等日出,因為未有太陽,啲水又凍凍哋,加上唔夠瞓,最後搞到大病!」

豈料仙樂都受訪期間,Ashina竟然踩場正面交鋒!身為寫真展前輩的仙樂都先向對方道歉:「上次唔好意思,認錯咗你係我朋友,以為盛生(盛品儒)攬咗我個朋友。」明顯暗寸模個個一樣樣,令她有面盲症!Ashina聽罷即一臉不悅,直言沒有留意報道,不甘被寸的她更扮大方祝仙樂都寫真大賣:「聽講你今年好似最後一年出寫真,祝你大賣!係咪影埋今年就唔出喇?」仙樂都回敬:「唔出啦,好攰,留番畀你出」Ashina最後毫不留情地說:「應該嘅,休息吓」未開戰已充滿火藥味,相信書展定必烽煙四起!

蕊蕊Encore

反觀處女出寫真的蕊蕊則大方得多,除大騷34F人間「胸」器,親力親為為寫真入箱外,更即席落力簽名,報答粉絲!蕊蕊坦言有衝動明年再出擊:「啲相影得我好靚,不過今次用咗好多時間準備,所以再影嘅話尺度要再大啲!」她還透露內部預購反應熱烈,希望不會影響其他對手。

仙樂都

33歲

32D、24、34

價錢:$128

頁數:128

重量:552g

賣點:中泰混血兒,專程重返家鄉布吉取景,充滿度假Feel的寫真,不乏多張濕身照,以若隱若現取勝

蕊蕊

29歲

34F、25、35

價錢:$138

頁數:128

重量:687g

賣點:力谷34F導彈,寫真中以內衣及泳衣上陣,甚至超越底線半裸出擊

18歲 33C、24、33

Ashina近期人氣急升,難怪前輩都敢寸!

仙樂都

蕊蕊

第一次出寫真的蕊蕊零舍肉緊,親力親為入箱。

仙樂都瞓身簽名,希望寫真大賣。

雖然遭仙樂都(左)怒睥,但Ashina懶理,擰轉頭嘴藐藐!



鍾意就快D Share啦!