掃呢頁CODE去手機

2014年7月15日 星期二

木村晨早7點上節目谷劇 慘遇發姣主持送波餅 木村,BKD_S,木村拓哉,




【唔受媾】木村晨早7點上節目谷劇 慘遇發姣主持送波餅

2014-07-14 19:26:00



木村身邊嘅女主持非常熱情,全程翹實木村。

木村拓哉假假地都係日劇天王,就算近年拍親劇都收視麻麻,但係再接拍《律政英雄》系列,自然受到外界重視,大家亦期待木村今鋪可以執番身彩。

富士台重頭劇《律政英雄2》今晚開播,木村今朝天未光已經開工,拍住女主角北川景子上直播節目瞓身宣傳。

木村同北川先現身7點播出嘅早晨節目,有美女相伴嘅木村似乎零舍醒晨,面對鏡頭仲扮鬼扮馬。

不過,當木村之後就獨自亮相另一直播節目,身邊嘅女主持非常熱情,唔止全程翹實木村,仲一度胸貼佢嘅手臂,當時木村明顯唔多受落,先黑面後扁嘴,點知仲用力一手鬆開呢位姣到出汁嘅女主持,呢一刻木村先至有番笑容,相反位女主持就畀佢推到跌低喺後面梳化,陰功豬囉!















扁嘴。



用力一手鬆開呢位姣到出汁嘅女主持。



女主持就畀佢推到跌低喺後面梳化,陰公豬囉!







鍾意就快D Share啦!