掃呢頁CODE去手機

2014年7月15日 星期二

羅彩玲暢泳晒咪咪 李蘊濃妝遊赤柱 胡定欣練拳出汗 羅彩玲,李蘊,胡定欣,




【各師各法】羅彩玲暢泳晒咪咪 李蘊濃妝遊赤柱 胡定欣練拳出汗

2014-07-14 21:22:00



羅彩玲(左)及李蘊(右),一個暢游都自拍,另一個就濃妝遊赤柱。(微博圖片)

踏入7月份,仲使講...梗係要同陽光玩遊戲啦,唔好理究竟係開工定放假,人人都不停曬,除咗曬太陽,仲會上網曬自己做運動相,實行呢個夏天有咁健康得咁健康。

o靚模羅彩玲呢排都同班朋友約埋睇波,世界盃終於踢完,佢又可以繼續同陽光玩遊戲,身材弗爆嘅佢就揀咗去游水,佢上載一張潛喺水底嘅索爆泳照,並寫上「What a NICE day... Lets swimmmm 」

同樣喺陽光底下,另一邊開緊工嘅李蘊,化咗濃妝嘅佢,手執一個由氣球扭成嘅狗仔玩自拍,並寫上:「有來過香港赤柱嗎?這是著名的旅游(遊)景點啊﹗我今天在這裡拍攝。」不過個妝略嫌厚咗啲啲啲啲.....

水底同戶外都有人享受陽光,胡定欣就揀咗喺室內練拳出番身汗,佢話:「運動,是保持身心健康開心的最佳方法!! 有那麼帥氣舒適的運動服配襯,更加有energy!!!! 」

至於雨僑亦微博貼圖,佢話已經搽好防曬:「我這次早有準備,全身都磨沙了再塗防曬,否則上次防曬加死皮一層層加上去,第四天都成了石膏像,有一層白色外殻。」



胡定欣呢身性感又健康嘅Sporty look打拳。(微博圖片)



李蘊今日喺赤柱拍嘢(微博圖片)



(微博圖片)



羅彩玲三點式暢泳,咁都自拍到喎﹗(微博圖片)



雨僑呢個甫士,係咪好Sexy?(微博圖片)



(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!