掃呢頁CODE去手機

2014年8月19日 星期二

祖名14號被捕 成龍17號先知情 祖名,成龍,房祖名,




【短片】【「房東」涉毒】祖名14號被捕 成龍一早知情

2014-08-19 17:20:00



其他影片:>>






【「房東」涉毒】祖名14號被捕 成龍一早知情

房祖名同柯震東捲入毒網,一對好兄弟嘅前途同友情皆備受考驗,也有傳柯震東係因為同蕭亞軒分手而吸食大麻。

據內地傳媒報道,祖名同柯震東於本月14日於北京被捕,事發前一日係柯父柯義宏生日,柯家一齊去咗內蒙古旅行慶祝後,家人返回台灣,佢就去咗北京,結果一連幾日失去聯絡,結果卻接到兒子被捕消息。

至於成龍,喺祖名被捕之時,正身在倫敦宣傳電影《十二生肖》,返港後仲出席古巨基生日會。有內地傳媒指成龍當時完全唔知兒子已經出事,故心痛之餘即飛往北京營救。咁樣亦一併澄清埋,成龍並未有運用其影響力令事件唔好曝光。

之不過,根據本報收到消息,指由於林鳳嬌一直身在北京,而且同祖名同住被揭藏有大麻嘅北京Naga上院,故祖名突然「失蹤」,林鳳嬌焉有不知之理。林鳳嬌既是一早就知,相信當日身在古巨基生日派對上嘅成龍,亦理應已經知情。



成龍之前到倫敦宣傳電影《十二生肖》(右圖),再返港出席古巨基生日會(左圖),內地消息指成龍一直不知情,但本報收到消息卻指成龍早已從獲悉此事。



鍾意就快D Share啦!