掃呢頁CODE去手機

2014年8月19日 星期二

「我好鍾意重口味」 Sammi俾家輝硬咀4次 Sammi,張家輝,家輝,許冠傑,Sam,鄭秀文,




「我好鍾意重口味」 Sammi俾家輝硬咀4次



其他影片:>>






俾家輝硬咀4次 Sammi:鍾意重口味

電影《失戀急讓》前晚在金鐘舉行首映禮,男女主角張家輝和鄭秀文(Sammi),導演卓韻芝,葉劉淑儀、施南生和俞琤都有出席。張家輝跟Sammi合照時,表現生硬,他解釋說:「冇啦,我呢啲影相,梗係要扮有紳士風度,好有禮節咁。」之後他提議再影一些表現狂野的合照,二人埋位即刻扮咀,最後徇眾要求,張家輝連咀Sammi的面多達4次。



■張家輝徇眾要求連續親吻Sammi面4次,表情好生硬。攝影:陳順禎

安仔輔導唔怕抑鬱

張家輝表示跟Sammi素有緣份,而且好有感覺,所以二人想再度合作,Sammi說:「我就好鍾意重口味,雖然我個樣好斯文好優雅,不過我想做啲有爭議性,超乎想像嘅電影,想做啲心理有問題有缺憾嘅角色。」演出重口味角色,會不會擔心心理負荷過大,導致抑鬱症復發?她說:「唔會再因為一個角色而病,之前都唔係抽離唔到,唔關《長恨歌》事,𠵱家識得處理情緒,有咗信仰好好多。」有記者取笑Sammi指家中有許志安作心理輔導,Sammi甜笑回應:「你都有啲道理。」



■《失戀急讓》前晚在金鐘舉行首映禮,俞琤、施南生、葉劉淑儀都有出席。



■今天生日的Sammi(中)昨日獲張家輝(右二)送上鑰匙造型蛋糕。

Sammi下個月到英國拍電影版《衝上雲霄》,12月開個人演唱會,既然Sammi和家輝好有感覺,何不演唱會先合作,二人更可以在台上鬥騷肌?Sammi說:「之前演唱會已經好大隻,個個都畀意見我,話我手臂太大似男人,所以今次就會適可而止。同埋佢(家輝)唔係好識享受喺舞台上,不過都會邀請佢嚟睇。」

另外,張家輝和Sammi昨日再馬不停蹄到北京出席《失戀急讓》首映禮,今日是Sammi生日,張家輝特別為Sammi準備鑰匙造型的生日蛋糕,現場Sammi分享自己對同居的看法,她笑說:「要懂得分享,空間被佔了一半,會很擠,馬桶也會很忙吧!」

採訪:盧妹



■張家輝和Sammi(中)異口同聲表示合作時很有感覺,不排除會再度合作。



鍾意就快D Share啦!