掃呢頁CODE去手機

2014年8月19日 星期二

或勒戒兩個月 柯震東吸毒涉刑責 返台手尾長 柯震東,熱門,柯震東吸毒,




【「房東」涉毒】或勒戒兩個月 柯震東吸毒涉刑責 返台手尾長

2014-08-19 16:31:00



台灣法務部長羅瑩雪(右)

曾是法務部反毒代言人之一嘅柯震東,本月14日喺北京吸毒被捕。台灣法務部長羅瑩雪今日接受台灣傳媒訪問時表示,對於柯震東涉毒,表示覺得好遺憾,又表示以後法務部揀選代言人嘅時候要謹慎,至於柯震東嗰條宣傳片亦已經下架。

羅瑩雪指出,柯震東嘅情況,要等北京方面提供資料,先可以研究判刑,但佢就強調謂「柯震東的情形應該勒戒」。

羅瑩雪並謂,柯震東形象清新,竟然涉毒禍,由此反映出毒品問題非常嚴重。

另,台灣法律界人士指出,依照台灣法例,喺內地吸毒只處行政罰,不涉刑事責任,但喺台灣就有刑事責任問題。轄區檢警單位將於柯震東回台後展開調查,若確定吸食嘅係第二級毒品,即大麻,初犯將送請法院裁定觀察勒戒,最短四十天,最長兩個月。



柯震東有份拍呢條法務部教育部反毒宣傳片,已被抽起。



那些年…







鍾意就快D Share啦!