掃呢頁CODE去手機

2014年10月9日 星期四

[壹週刊 1283] 新姐仔 余詠珊哎吔女 吳若希特權改嘴戲 吳若希,M1,




探熱針

新姐仔 余詠珊哎吔女 吳若希特權改嘴戲

入行四年,現年只得 22歲的吳若希,即使在樂壇成績平平,但所屬唱片公司老細何哲圖有個在大台橫行的高層老婆余詠珊,令她可以做主持兼擔正拍劇。

在新劇《衝線》中,吳若希比大台親生女、去屆港姐亞軍蔡思貝更得寵,扭計話不要同羅仲謙拍熱吻戲,余詠珊即刻踩過戲劇科叫監製改劇本,將火辣「車輪」戲改為蜻蜓點水。

蔡思貝代嘴

有殼保護,余詠珊在大台得勢到連老公「星煥」,旗下藝人都有運行,一直受何哲圖力谷的吳若希首次拍劇,便在《衝線》擔正女主角,與蔡思貝、沈震軒及羅仲謙搞四角戀。吳若希自認最愛大隻男,又話同羅仲謙做情侶大飽眼福;但拍嘴戲,她就變得錫身。

「 Jinny(吳若希)知道同謙仔有場熱吻戲,走去問 Sandy(余詠珊)可唔可以改,話自己未拍過呢類戲,驚唔慣,仲有同謙仔又唔熟,會好尷尬…… Sandy即刻同佢搞掂!打俾監製傾,將場狂嘴戲改成輕吻。青春愛情劇激情戲唔少得,所以監製就將其他嘴戲擺晒落蔡思貝身上,好在對方又冇乜所謂!」知情人說。

本刊現場直擊吳若希和羅仲謙嘴,雖然係咁意啄一啄,但吳若希表現怕醜,羅仲謙為免對手尷尬,亦十分克制避忌,一拍完就彈開。

平日口花花的羅仲謙,當日拍完嘴戲後,對有後台嘅吳若希,態度即刻一百八十度轉變,保持距離。

蔡思貝和羅仲謙在台灣拍嘴戲,女方主動箍住嘴,勝在夠放。

余詠珊當權後,有指不單負責無綫綜藝節目,更入侵戲劇組,權力凌駕曾勵珍之上。

簽約余詠珊老公何哲圖的唱片公司後,吳若希曾被拍到跟老闆一齊行金鐘太古廣場買衫。(《蘋果日報》圖片)

何哲圖的唱片公司自從跟無綫音樂部合併後,旗下一班仔女在無綫曝光率不斷急升。

比親生得寵

有「老闆娘」余詠珊撐腰,吳若希在大台工作陸續有來,在新劇《衝線》擔正外,又在《勁歌金曲》和《姊妹淘》做主持,連賀歲劇《倩女失魂》都佔一份,得寵過親生女;反而傳與大隻舞男麥秋成拍拖的蔡思貝則把握良機,多啲嚟,密啲嘴;對住羅仲謙和沈震軒,亦放晒電,唔留力。

「蔡思貝拍嘴戲一啲都唔怕醜,未 roll機已經箍實羅仲謙,大家都笑佢好『入戲』。因為冇所謂,所以埋位兩、三 take就搞掂,平日又鍾意黐住班仔玩,同沈震軒都玩得好埋,之前去台灣拍外景,連《巨聲》『大孖』周志文都同佢 friend咗,兩個當街玩摸手仔,鬼妹仔性格,唔會有咁多顧忌!」劇組人員說。

在台灣拍外景,一班演員經常約埋食飯食消夜,特權吳若希同大家亦玩得好開心。

陸浩屬余詠珊馬房,過檔後即被委以重任擔任世界盃主持,跟莊思敏孖住講波。

譚凱琪獲余詠珊撐,過檔無綫後即做主持兼拍劇,機會不斷。

黃翠如跟洪永城入無綫後即獲派做主角,令不少在無綫捱咗多年的藝人睇唔過眼,不過大家敢怒不敢言。



鍾意就快D Share啦!