掃呢頁CODE去手機

2014年10月13日 星期一

傅嘉莉知肥叔叔有通知家人:反應?我又冇問喎! 傅嘉莉,




【短片】【明知猛人有老婆…】傅嘉莉知肥叔叔有通知家人:反應?我又冇問喎!

2014-10-13 03:21:00



其他影片:>>






【明知猛人有老婆…】傅嘉莉知肥叔叔有通知家人:反應?我又冇問喎!

混血模傅嘉莉最近因為喺的士車廂內啜爆新加坡猛人、「肥叔叔」Low Check Kian而成為新聞人物,人氣怒升,今日佢同謝婷婷、關楚耀等去到太古城中心出席i.t.時裝騷,穿上粉紅色閃石裙,神采飛揚,似乎未受事件影響心情。

之前傅嘉莉話係角度問題、死口唔認咀肥叔叔口窒窒(新聞連結: http://bit.ly/1s6Jb44 ),點知話口未完,肥叔叔底已起。

傅嘉莉今日就話,報道出街第一日有與肥叔叔聯絡,佢話:「因為要話佢知,但之後冇嘞,佢唔係圈內人,唔鍾意高調。」問肥叔叔太太有冇「乍型」?傅嘉莉話:「以我所知佢有話畀家人聽。反應?我又冇問喎。」嘩……

之前傅嘉莉接受本報訪問時,直認知道肥叔叔有太太同小朋友,仲話:「如果佢再嚟香港,又或者我再去新加坡,睇大家夾唔夾到時間,順其自然,但唔會單獨見面。」嘩……進擊的Kelly呀……



之前仲話會再搵肥叔叔。(攝影:陳俊強)



角度問題....嗯...





傅嘉莉表示冇問肥叔叔屋企人嘅反應。



鍾意就快D Share啦!