掃呢頁CODE去手機

2014年10月13日 星期一

薛凱琪愛貓圓碌碌 舒淇晒「狐狸精」 薛凱琪,舒淇,




【貓奴請入】薛凱琪愛貓圓碌碌 舒淇晒「狐狸精」

2014-10-13 16:01:00



Fiona隻大眼貓貓!

圈中一向有好多愛貓之人,舒淇更加錫到一對貓咪燶,今日喺微博同Instagram上載啡色貓貓嘅睡姿,仲喺微博留言道:「你們說這是貓咪嗎?根本就是個花美男啊!」

啡色貓咪真係可愛指數爆晒燈,知道主人舒淇影佢,仲好識搶鏡,企喺鏡頭前,舒淇即寫:「前面那個,你頭很大大也。」

另一隻灰白色貓貓都唔弱,識扮可愛反「搶鏡」,仲以「海春睡」姿勢冧舒淇,難怪舒淇被愛貓打倒,先喺Instagram寫:「後面那個,能不要搶鏡嗎?」之後舒淇又笑住留言叫灰白色貓咪係「狐狸精」,睇嚟一對貓貓,真係完全電暈舒淇。

愛貓嘅薛凱琪亦喺微博上載咗佢隻可愛嘅折耳貓相片,不知幾得意,對眼好像帶咗對「大眼con」咁,眼仔睩睩呀!

Donald當奴都有陪一對愛貓,仲自設對白,米高說:「你香噴噴嘅?」妙妙答:「你都香嫁!不過你肥到聞唔到自己之嘛」



Donald愛貓仲有對白添



我識搶鏡!



美男子是也!



我係狐狸精!



你估我唔識咩!後面搶焦法!





「美男」床照(一)



「美男」床照(二)



貓咪出沒注意!(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!