掃呢頁CODE去手機

2014年10月8日 星期三

子華棟篤爆「政府大人打細路」 子華,黃子華,




子華棟篤爆「政府大人打細路」



其他影片:>>






【子華劇透】男神:學生催淚彈也不怕

雨傘革命遍地開花,被喻為男神的黃子華,前晚佔領紅館,揭開一連11場棟篤笑《唔黐線唔正常》序幕。三小時棟篤騷,只有笑聲、掌聲,沒有冷場。他嘲諷香港已進入「催神年代」,也就是催淚彈之神,質疑為何和平示威人士受暴力對待,子華說:「擺到明就係大人打細路。」

棟篤騷上,播出子華自編自導自演短片,以抽象及幽默方式嘲諷有人在今次雨傘革命中隱瞞真相,又談科技、環保,論男女關係,又幾度帶領全場觀眾「倒抽一口涼氣」,令觀眾暫且忘卻過去個多星期的不快,同時為香港市民出一口氣,着實痛快!

採訪:馬建華



■黃子華前晚佔領紅館,怒撕狼英語言偽術,直指和平示威者受有組織性人士襲擊。 攝影:仇志德

【催神年代】高官搞分化

指香港中了毒的黃子華,早前主演劇集《My盛Lady》一推便遇上網民呼籲罷睇,現在開騷又遇佔中,本來他不打算多講,但又不吐不快:「掟咗催淚彈之後,梁振英就出嚟講『應該呀,警方係用咗適當嘅武力』葉劉淑儀又出嚟講係適當嘅武力『啲人有武器㗎,有把遮㗎喎!』我唔知點解啲高官係咁樣嘅,你唔係與民為善嘅咩?」

子華指高官搞分化,警隊掟催淚彈並非專業,抗議學生也是業餘,業餘對業餘,結果產生誤會,他說:「和氣生財嘛,做到咁高位都唔識講『係一場誤會,一場誤會!』咁咪搞掂。葉劉仲有句話『學生不是省油的燈』,又係武俠小說先出現嘅說話,你哋都係古墓派嘅人嚟㗎?你返番入個古墓度」子華直指有組織襲擊一些和平人士:「梁振英話『我強烈譴責所有用暴力嘅人!』擺到明就係大人打細路,你就話強烈譴責所有暴力嘅人,點解要咁講嘢?」



又形容香港已進入「催神年代」,亦即是催淚彈之神:「佢只係帶住兩把雨遮,啲催淚彈就掟喺佢身邊,so what?有一班唔怕任何嘢嘅人,唔怕催淚彈,唔怕黑社會,我唔知大家有冇去過呢啲抗議嘅地方,我去過。你去咗你唔想返屋企……我哋香港人嘅品質,係真係幾咁勇敢、幾咁和平、幾咁善良。」

他指不丹國王知道國民最快樂便是有民主,所以給予國民民主,又引用不丹國王可以有四個老婆:「係因為人民太愛個老婆,所以想佢娶多啲老婆,多啲種子留低。我就即刻明白咗一樣嘢,你敬我一尺,我敬你一丈。你哋有民主,我食四條魚,所以今時今日喺香港搞民主,我哋係時候認真考慮我哋個特首夠唔夠老婆呢?」





鍾意就快D Share啦!