掃呢頁CODE去手機

2014年10月9日 星期四

[FACE 385] 飲水思源 黐曾志偉 王敏奕賣甩恩師經理人 志偉,王敏奕,曾志偉,MF,




已同麥曦茵解約的王敏奕,暫時以自由身工作,據知下一步將轉投曾志偉旗下。

真面目

飲水思源 黐曾志偉 王敏奕賣甩恩師經理人

今年憑師奶劇《 M Club》飾演「少女李麗珍」上位的 22歲王敏奕,爆紅後接 job接到手軟,除了廣告湧埋身,電影亦一套接一套,山雞變鳳凰。

王敏奕去年才與相識多年的恩師導演麥曦茵簽約,其後被揭與曾志偉兒子曾國祥拍拖,男友及「未來老爺」的人脈關係愈黐愈紅,最近驚爆與恩師麥曦茵解約,男友現屬 Paco的太陽娛樂、而曾志偉又剛自組一間娛樂公司,王敏奕大把後路。

自從 13年簽約麥曦茵旗下,王敏奕雖然產量唔少,但拍來拍去只屬《囡囡》、《超級經理人》等電影,以及一系列港台劇,一直爆唔起。直至在《 M Club》飾演「少女李麗珍」,一口鄉音超班演技加標緻五官,成功入屋。

WhatsApp「分訊」

本刊早前想透過麥曦茵搵王敏奕講佔中事件,麥只冷淡以 WhatsApp回應王已解約。《蘋果日報》圖片

曾志偉非常疼錫王敏奕,一有機會即幫「新抱仔」𢱑撈。網上圖片

助手認解約

突然跑出,王敏奕的工作接到冇停手,身價及收入亦直線上升。搵錢能力大增,又有男友曾國祥和曾志偉照住,早前同杜汶澤一齊去馬來西亞拍的《麻雀王》,亦是志偉負責搵演員,擺明益自己友。

「未來老爺」曾志偉新開的娛樂公司《愛.好娛樂》正招兵買馬,據知王敏奕去馬來西亞拍戲回港後,與助手齊齊向麥曦茵攤牌。為免被指反骨,王敏奕助手阿樂向本刊解釋,「 Venus(王敏奕)返香港後,麥曦茵同佢講嚟緊要開兩套戲,冇時間搞 management,所以就咁分開咗,係和平分開嘅。」

王敏奕同曾國祥拍拖 1年左右,但感情穩定,更於九龍塘同居,今年 4月,本刊發現兩人於街頭啜嘴,好鬼肉緊!

麥曦茵︰我冇爭人嘢!

與麥曦茵簽約時,王敏奕只屬一間蚊型模特兒公司,工作少之有少,提出解約時對方要求 5位數贖身費,當時要養家的王敏奕唔夠錢,唯有向好友麥曦茵借,後來更搵埋麥導做經理人。而麥曦茵有份拍的《囡囡》、《超級經理人》都會預埋王敏奕,早前亦搵王敏奕擔正微電影《曖昧不明關係研究學會》。

本週一( 6日),麥曦茵接受本刊電話訪問時,煞有介事表示唔想回應,「我唔想再講佢(王敏奕)嘅嘢,唔想牽涉入去。」但收線後 1分鐘,麥曦茵又主動來電,她說︰「我要強調,我冇爭人嘢!亦冇收取任何得益!其他嘢唔回應喇!」句句有骨,似乎麥曦茵成肚火喎!

麥曦茵 08年執導《烈日當空》一炮而紅,佢搵咗王敏奕做學生妹,兩人由當時開始成為好友。

麥曦茵相當關照王敏奕,今年 6月開拍的《暖昧不明關係研究學院》,亦預咗愛將做女主角。

新戲《麻雀王》中,王敏奕多得曾志偉帶挈,有份飾演杜汶澤(左)女兒。網上圖片

M完有乜搞?

《忽然 1周》圖片

7個《 M Club》女拍完電視劇後火速入屋,不過唔係人人似足「小詩」 Anjaylia咁好命大把 job,「少女江欣燕」就暫時未撈得起,仲要慢慢捱!

黃山怡(糖妹):剛推出新碟《哎呀!男友》,又與黃淑儀兒子徐肇平到澳洲拍微電影。

王敏奕:拍完電影《麻雀王》,即將再同杜汶澤拍新戲《兵》。

吳嘉熙 Cheronna: 11月會與 Super Girls其他成員演出舞台劇《 Musilove世人樂章》。

賴慰玲:在大台劇《梟雄》中飾演黃秋生妹妹,現時主力拍劇。

陳嘉寶 Anjaylia:在 J2台主持行山節目《山系女行 Yama Girl》,亦會參演舞台劇《 Musilove》。

吳燕菁:工作量不及其他《 M Club》女,只間中出席商場騷。

陳瀅:剛與張繼聰、陳凱琳拍完大台律師劇《四個女仔三個 Bar》。



鍾意就快D Share啦!