掃呢頁CODE去手機

2014年10月9日 星期四

[FACE 385] 處女演出 張繼聰推薦 謝安琪空降大台做殭屍劇女一 謝安琪,張繼聰,MF,




女神 Kay網上人氣不用懷疑,由佢孭飛嘅劇集,應該會吸引大批巴打睇大台。

真面目

處女演出 張繼聰推薦 謝安琪空降大台做殭屍劇女一

《吸血新世紀》瘋魔全球, 98年萬綺雯套《我和殭屍有個約會》講到𠵱家,證明殭屍片種收得,一向「跟得貼」嘅 TBB又點會執輸。據知大台下年將會開拍一套殭屍片《殭》,仲搵嚟高登女神 37歲謝安琪孭飛,又話會揼本去到荷蘭拍外景。

為隆重其事,大台於 11月嘅節目巡禮騷,人妻 Kay仲會做頭炮表演嘉賓兼宣布做女一,據知人妻 Kay今次拍劇全靠老公推薦。不過張繼聰就好謙咁講:「阿 Kay係一位實力嘅表演者,佢唔使任何人推薦。」人妻 Kay拍劇有冇長腿睇先?







大台因為世界盃蝕錢,搞到要裁走兒童組 50人,而今年節目巡禮亦受影響,唔會再好似以前咁洗錢,整個蚊型騷了事,講真啲劇集離不開幾位小生花旦,今次最爆就係搵到謝安琪拍劇。

據知謝安琪下年將拍一套殭屍片暫名《殭》,劇中仲會做索殭屍,聽講撮合 Kay佔領 TBB做女一,原來係老公張繼聰向監製陳維冠推薦,如今 Kay答應拍劇,在 11月的縮皮巡禮中, TBB更安排 Kay有個人騷兼宣布拍劇,好尊重咁款!

雖然今次張繼聰帶挈老婆拍劇,但佢就對本刊話:「拍劇呢啲你自己問佢啦,阿 Kay係一位實力嘅表演者,佢唔使任何人推薦。如果有人搵佢拍劇,係佢自己本事,唔關我事。佢工作嘅事你問番我老婆我唔知喎!(會唔會夫妻檔一齊做?)!唔想夫妻檔囉!我覺得唔好睇喎!同埋我哋一直好少講公事,如果一齊拍劇,我覺得好怪囉。」巴打都未必想睇你兩夫婦幕前耍花槍喎。

萬綺雯喺《我和殭屍有個約會》飾演馬小玲,雖然劇集已經係 98年,但到𠵱家都有唔少巴打認為係亞視唯一神劇。

謝安琪下年拍《殭》暫定為陳維冠(左)監製;而佢監製嘅作品《 4個女仔 3個 Bar》男一咁啱就係張繼聰(右)。

拍過電影

《蘋果日報》圖片

雖然謝安琪唱歌為主,但近年都開始進軍電影。除咗同張家輝、任達華拍過《大追捕》外,上年亦拍過電影《末日派對》戲中同劉浩龍談情。

強國進軍

謝安琪原來仲拍過套電影《敦煌傳奇》,𠵱家仲簽咗國內經理人公司華誼兄弟,應該北上發展多機會。

金鐘派巾

謝安琪現身在美國,上週三( 1日)上機前,專登送物資到金鐘現場,更在美國越洋為〈撐起雨傘〉錄音,認真有心。

縮皮巡禮

《蘋果日報》圖片

以前大台節目巡禮,例牌晒冷,尤其劇集預告一定扮大製作,播足半個鐘。但今年有傳余詠珊、曾勵珍兩位阿姐不和,劇集預告將會轉形式,唔會再有預告片,改為以相取代。皮已縮,但大台廣告費當然繼續加啦。

余詠珊(左)、曾勵珍(右)不和,據知珍姐全綫封殺余詠珊愛將,而余詠珊亦喺節目巡禮大幅削減劇集預告。

《搞鬼辦公室》

原先由蔡少芬孭飛,但因為題材講鬼辭演(張太係基督徒,另一個張太謝安琪又接《殭》嘅?),最後由田蕊妮頂上。

田蕊妮

陳豪

《大太監續集》

《大太監》收得,大台慣例做到爛先收啦,所以自然有續集。

《當鐵馬遇上戰車》

小生走得就走,造就袁偉豪上位。第一次擔正,拍唐詩詠、蔡思貝,無錯又係蔡思貝。

蔡思貝

唐詩詠

袁偉豪



鍾意就快D Share啦!