掃呢頁CODE去手機

2014年11月17日 星期一

蚊蚊「怕事」激情點到即止 蚊蚊,萬綺雯,

蚊蚊表示床戲要切合角色的怕事性格。


蚊蚊「怕事」激情點到即止

萬綺雯(蚊蚊)與郭晉安兩位《老表,你好hea!》主角昨日分別出席不同活動,正忙於為新劇《東坡家事》開工的蚊蚊以古裝造型現身《老》劇宣傳,她笑指拍攝《東》劇時與歐陽震華齊齊發放笑彈,即使爆肚也能接到對白,談到於《老》劇與安仔有床上戲,蚊蚊表示該場戲份屬「輕口味」:「我唔係錫身,只係配合角色(怕事)性格啫!」

至於安仔則於另一活動上表示很高興新劇口碑佳,雖然眾配角相當搶鏡,但他笑言未驚過,還率先自爆下周劇情將交代與蚊蚊結婚:「我着住當年結婚同一套白色西裝,再去主題樂園搞婚禮,連扮米奇老鼠嗰個人都一樣,搞到我都有少少亂,以為自己結多次婚,淨係隔籬個人唔同咗咋!」對於被指是視帝大熱,安仔表示以平常心面對,認為黎耀祥、王祖藍及吳卓羲均表現出色,自己則有信心以《忠奸人》出戰。

張繼聰(左二)在台上再扮「裸模」擺騎呢甫士,笑爆全場。
  • 張繼聰(左二)在台上再扮「裸模」擺騎呢甫士,笑爆全場。
郭晉安
  • 郭晉安


鍾意就快D Share啦!