掃呢頁CODE去手機

2015年1月20日 星期二

陳曉東「依依哦哦」 爆老婆懷第2胎 陳曉東,




【短片】【恭喜恭喜!】陳曉東「依依哦哦」 爆老婆懷第2胎

2015-01-20 01:58:00



其他影片:>>






【恭喜恭喜!】陳曉東「依依哦哦」 爆老婆懷第2胎

現年39歲的陳曉東去年七月第一次做爸爸,想不到囡囡芷霖未夠半歲大,老婆王妤嫻又宣佈懷胎兩個月,認真可喜可賀!東東今晚同太太一同到會展出席「香港.華麗秀2015」活動,同場還有徐濠縈、梁漢文、趙頌茹、林芊妤(Coffee)等。

東東全程體貼地拖實老婆,記者起初不知妤嫻懷孕,問是否未完全修身?東東話﹕「唔係,修得唔錯,本來件衫着唔落,要臨時買過,但身材依然咁好。」訪問期間妤嫻不時摸住肚皮,記者問係咪有好消息宣佈?東東「依依哦哦」一輪,才開心自爆﹕「係呀,有咗第二個,相隔五個月(跟大女),本來唔想咁快講,中國人傳統小器,但係開心事。」被笑好勤力造人?東東笑說﹕「係呀,好搏命!今胎無特別計劃,但我好迷信,自己屬兔,同今胎羊B好夾,預產期係今年八月,處女座。」是否想生仔?他說﹕「冇諗,仔女都一樣。」

東東透露太太經常作嘔,問會唔會送珠寶或大屋獎勵太太?妤嫻即甜笑,東東搶答﹕「佢有少少驚,因為咁快又去番咁狀態(懷孕)。」其實妤嫻今年只得二十五歲,被指生完可以一次過修身,妤嫻點點頭,並用國語開腔謂﹕「看得出來嗎?」稍後妤嫻會返北京湊女,東東則赴馬來西亞登台。



(攝影:陳慧安)



陳曉東同太太一齊出席活動。



原來太太再懷第2胎,恭喜!





鍾意就快D Share啦!