掃呢頁CODE去手機

2015年1月20日 星期二

《急診男女》Clara控訴老闆性騷擾?韓媒反駁 Clara,BKD_S,




【短片】【韓流】《急診男女》Clara控訴老闆性騷擾?韓媒反駁

2015-01-20 01:56:00



其他影片:>>






【韓流】《急診男女》Clara控訴老闆性騷擾?韓媒反駁

韓劇《急診男女》女星Clara,噚日已來港準備拍攝電影《哥基王子》。近日佢是非纏身,被爆去年以Polaris事務所李老闆常對佢性騷擾為由而提出解約,但遭老闆否認,令事件變成羅生門。

今日有韓國傳媒繼續跟進事件,反駁好多時候都係Clara主動以短訊聯絡老闆,常向老闆講早晨,甚至當Clara出國拍攝時,佢都會傳相向老闆報平安。

Clara聲稱老闆曾向佢傳送曖昧短訊,例如:「我雖然結咗婚,但也有女朋友。」等等,令佢覺得對方有不軌企圖。不過韓媒就聲稱經調查後,並冇發現有咁嘅對話.仲話Clara指控李老闆多次試圖約佢夜晚一齊飲酒,其實雙方都有提出,原因係為咗傾合約。

報道又指Clara傾簽約前仲傳送好多自己做運動、着比堅尼嘅相畀李老闆,又留言:「如果同我一齊會好開心㗎。」





鍾意就快D Share啦!