掃呢頁CODE去手機

2015年1月31日 星期六

松岡倒奶 掩護林德信 松岡,BKD_S,林德信,




【短片】【生日盡興】松岡倒奶 掩護林德信

2015-01-31 07:15:00



其他影片:>>






【生日盡興】松岡倒奶 掩護林德信

日籍模特兒松岡李那同男友林德信(Alex)拍拖,喺人前玩避忌,就算俾Alex爸爸林子祥喺訪問中踢爆二人感情穩定,兩人都未有意思公開戀情。前晚松岡同友人喺灣仔王子酒店打邊爐慶祝29歲生日,而Alex就喺銅鑼灣出席完Adidas活動後匯合。

身為壽星女嘅松岡悉心打扮,一身白色低胸短裙,谷爆上圍同露出事業線,心情更high爆。踏正十二點生日,松岡同王友良落樓送客,佢全程風騷同女友人齊齊孖妹擺甫士畀記者任影,之後又雙手合十許願,笑笑口兼送飛吻,佢話:「新年快樂、恭喜發財、心想事成、身體健康。」

之後松岡同王友良返上食肆,大概十分鐘後再同六、七個友人離開,友人幫松岡拎住幾袋生日禮物,齊齊等七人車到。上車前,記者問佢男友Alex喺邊,松岡笑笑口唔出聲,之後就鞠躬倒奶同大家拜拜。

原來二人又玩前後腳,松岡引開記者,十分鐘後,Alex同兩名男友人離開,記者上前影相,Alex一臉尷尬,問到送乜禮物畀女友時,佢一邊急行一邊笑,之後就同友人坐的士走,估計佢哋搭車匯合松岡仲有下場慶祝。

松岡同Alex玩地下情,樓下玩避忌,樓上則open得多,松岡喺自己instagram就貼了生日會的大合照,見松岡同Alex當然坐埋一齊,喺朋友堆中公然搭住男友膊頭,二人嘅拖友關係早已公開。



(採訪、攝影:梁繼光、畢紹基)



林德信喺松岡離開十分鐘後落樓,提到女友佢又笑笑口。





鍾意玩前後腳嘅一對情侶,影大合影就搭晒膊頭。(互聯網圖片)





松岡李那見大批記者守候,上車前即鞠躬派奶。

鍾意就快D Share啦!