掃呢頁CODE去手機

2015年1月31日 星期六

王敏奕老爺關照好事近 王敏奕,




王敏奕老爺關照好事近



其他影片:>>






年底重出江湖 情傷EDC:我嘅世界冇偷食

王敏奕、陳冠希及導演鄭思傑昨日在將軍澳為主演的短篇電影《等》舉行分享會,《等》片由曾志偉投資、監製。王敏奕作為曾志偉兒子曾國祥的女友,被問到是否得「老爺」關照而成為短片女主角,她說:「係導演搵我嘅,之前同志偉都合作過微電影,佢負責監製。」被問到既然對「老爺」的稱呼欣然接受,是否代表好事近時?她甜笑說:「自己唔係咁叫,目前工作為先,平時喺片場就叫監製,私底下叫uncle。」



■王敏奕與陳冠希昨晚出席短篇電影《等》分享會。

另外,陳冠希表示年底會重投影圈,對於被指因偷食而導致跟台灣女Ann洪文安分手時,他說:「其實私人感情有困難嘅地方,我嘅世界冇偷食,大家角度唔同。你哋講嘅Ashley唔係我新女朋友,佢係朋友嘅女友,我哋三個成日一齊出嚟。」

採訪、攝影:羅慧敏



■曾國祥與女友王敏奕被指好事近。資料圖片

鍾意就快D Share啦!