掃呢頁CODE去手機

2015年1月31日 星期六

周永恒緩刑 揭阿Yu瘡疤 周永恒,趙頌茹,阿Yu,




周永恒緩刑 揭阿Yu瘡疤



其他影片:>>






獲判緩刑即笑晒 周永恒揭阿Yu瘡疤

【恒Yu家暴之傷口灑鹽】

去年周永恒在太太趙頌茹(阿Yu)娘家搗亂,被控普通襲擊罪成,案件昨在屯門裁判法院宣判,周永恒被判監兩個月,緩刑十八個月。判前周永恒表現斯文有禮,豈料宣判後,毋須坐監的他態度逆轉,變得囂張無情,更重提阿Yu兒時被性侵一事!

周永恒涉去年九月二十三日晚,到趙頌茹的屯門娘家住所大吵大鬧,以WhatsApp恐嚇殺死妻兒及自殺,結果以涉嫌刑事恐嚇被捕。周永恒上月在屯門裁判法院承認普通襲擊罪,案件昨在屯門法院宣判,他被裁定罪成判監兩個月,緩刑十八個月。

昨晨九時,周永恒在父母及親友陪同下抵達法院聽審,步入法庭前,周永恒一臉誠懇表示感到後悔,亦有自我反省,提到阿Yu和兩個女,他說:「掛住兩個女,好耐冇見,想見佢哋,成日發夢見到佢哋。」全程表現得斯文有禮。不過,當判刑後得知毋須坐監,周永恒離開時竟忽然變臉,接受訪問時更囂張說:「乜嘢判決都滿意,你哋(指傳媒)一早都判咗我!」是否鬆一口氣?他說:「𠵱家起碼出到境,做得番嘢。」他再次提及要見兩個女:「一路法庭都冇禁制我,不過自己希望透過社工及合法途徑搵番兩個女囉!」



【10:50am 返家笑騎騎】

■周永恒忽然重提阿Yu小時遭性侵事件,返抵家後更笑臉迎人。



【9:00am 判前嚴肅】

■昨早上庭聽取宣判前,周永恒態度嚴肅有禮,還對自己行為感到後悔。



【10:30am 判後輕佻】

■周媽媽獲悉兒子周永恒不需坐監後,開心得蹺實兒子臂彎。

「仲好愛老婆」

問會否找阿Yu時,周永恒的態度變得更惡劣說:「唔敢搵,我驚又俾差人拉!」他強調自己沒有向外母吐口水和恐嚇,亦不會直接找阿Yu。轉頭周永恒竟主動重提阿Yu在四、五歲時遭親戚性侵犯一事,他說:「外母話我向佢吐口水,我想講阿Yu細個嗰陣有啲案件,希望佢都正視,會去報警,既然佢會將家事訴諸法律嘅話,希望佢會處理番件事。」擺明在阿Yu傷口灑鹽!記者問他會否跟阿Yu離婚?周永恒說:「感情嘢唔講住。我仲好愛佢,知自己犯咗大錯,自己原諒唔到自己,希望佢生活得開心。」

提到小三劉依靜(Ruby),他不屑說:「渲染力又嚟囉,我做咗咁多集男主角,都想唞吓。」有記者最後問周永恒日後會否多做點好事,他頓時語塞,然後說:「呢件事我係有缺失,但我唔差囉。」之後他與家人離開法院,坐的士返抵天水圍寓所。



■阿Yu昨被發現如常照顧女兒,她表示尊重法庭對周永恒判決。互聯網圖片



■周永恒去年因踩上外母(右)寓所搗亂而被捕。資料圖片

阿Yu:身教兩女

阿Yu昨在電話中被問到是否滿意判決時說:「我非常尊重法庭嘅判決,呢件事發生到𠵱家,都勞煩咗好多人,包括有警方、執法人員、社工、記者朋友同埋我哋屋企人,我衷心希望今次係一個完結。喺呢件事上,我學懂作為一個成年人,一個父母,點樣用身教教好一個小朋友幾咁重要,希望二○一五年有一個新開始。」對於周永恒重提阿Yu兒時被性侵事件,阿Yu經理人Kitty暗寸周永恒說:「阿Yu以前嘅傷口已經被神撫平咗、醫治咗,所以已經冇傷口,如果佢(周永恒)鍾意用咁嘅方式,去令自己好過啲嘅話,我係可以理解嘅,但如果作為一個正常嘅父母,應該只會想事件盡快結束,好好為下一代嘅生活建立好榜樣!」

採訪、攝影:文國駿、皓騫、吳耀輝、沈健程、李志明

鍾意就快D Share啦!