掃呢頁CODE去手機

2015年3月17日 星期二

吳綺莉最憎自己 冇怪成龍 吳綺莉,成龍,

吳綺莉步離寓所時神情憔悴,揮手示意不會受訪。

吳綺莉最憎自己 冇怪成龍

吳綺莉多年來甚少談論與成龍有關的話題,惟日前驚爆她涉嫌虐女及藏毒被捕,她接受傳媒訪問時罕有地提起成龍,並表示從沒有怪責對方,言談間她顯得相當悲觀,多次說道最不喜歡的人是自己:「我冇怪任何人,最唔鍾意嘅係自己。」她又暗示沒有收過三千萬元「分手費」!

吳綺莉(Elaine)於1999年與成龍誕下「小龍女」吳卓林,多年來Elaine一直與卓林相依為命,但日前15歲的卓林突然報警稱被母親虐打,繼而警方在其家中搜出疑似毒品,原來事情與Elaine飲酒有關,連日來Elaine被拍到神情憔悴,心情明顯大受影響。

日前Elaine接受好友張學潤為有線主持的訪問,多年來Elaine甚少談及女兒生父成龍的話題,惟昨晚播出的第三集,她罕有地提起對方。據知有線於播出前仍一直作出修改,似乎因話題頗敏感。作為單親媽咪,Elaine承認有巨大壓力,但從未怪責成龍,認為男女拍拖是你情我願,反而最不喜歡的是自己,並多次說出:「我好攰!」對於曾傳出她收過三千萬「分手費」,她間接否認,並說:「個女係我生出嚟o架嘛!我唔照顧邊個照顧?」

張:張學潤 吳:吳綺莉

張:卓林咁大個,有冇同佢講過佢爹哋係邊個?

吳:唔需要我講啦係咪?其實我冇瞞佢,我覺得屋企人係要溝通囉!只不過係我忽略咗佢唔開心,冇諗過佢咁上心。

張:同學仔會講爸爸o架嘛!

吳:即係好似一件事一開始冇,之後唔會覺得有,因為由頭到尾都冇,其實成件事係個女擔心我。

吳綺莉表示從來沒有怪責過成龍。(資料圖片)
  • 吳綺莉表示從來沒有怪責過成龍。(資料圖片)

張:當初點解決定有呢個小朋友?有冇諗過後果?

吳:以前細個唔會諗呢番說話,但人大咗,會覺得好多嘢唔係你控制到,係冇得解o架!當時人生去到嗰步就發生呢件事。我呢兩日都不停問點解,但我答你唔到,因為唔係我報警,我都想依家係拍緊外景,唔係接受緊你訪問

張:當初卓林出世冇耐,你決定去上海定居,點解?

吳(嘆氣):唉!如果唔係咁,依家嘅佢會更難受,太多輿論壓力!就好似呢件事,每個人有唔同諗法,我今刻都會承受唔到,出到街咩都會畀人講,一百件好事係冇用,小小嘢就夠喇!喺呢個環境,小朋友會承受唔到囉!

「冇資格評論別人」

張:當年你去上海,好多人話你收咗舊錢喎!

吳(嘆氣):唉!你知我由細到大都唔鍾意解釋,覺得每段關係一隻杯敲唔響,每一件事冇一個人錯晒或啱晒,No one can be perfect(冇人可以完美), OK?我唔perfect就冇資格評論別人。

張:所以咁多年都係你獨力承擔養個女?

吳:個女係我生出嚟o架嘛!係我個女嚟o架嘛!我唔照顧邊個照顧呢?係咪?

張:喺上海幾年,你做過咩?我知你畫畫好叻。

吳:做裝修,幫朋友。我自己都做好多木嘅傢俬,做設計畫畫如果唔係都開唔到畫展

張:點解之後又會返嚟香港?

吳:我覺得壓力係我哋承受得到喇!我又要工作,我覺得生活使乜要同人解釋啫?男女拍拖呢啲嘢係你情我願嘅,啱唔啱呀?過咗去就過咗去,仲講咁多做乜?

「所有事都有壓力」

張:你有冇討厭成世都同佢(成龍)扯上關係?

吳(停頓片刻):唔……每個人遇到嘅嘢唔一樣,我唔係厭倦任何人,如果真係問,我係對住我自己好攰,我唔鍾意吳綺莉呢個人,我好攰呀!聽到人哋叫我吳小姐,我就好厭。

張:你有冇怪呢個人(成龍)?

吳:冇,我冇怪任何人。

張:作為單親媽媽係咪有好大壓力?

吳:所有事都有壓力,係成個package一包禮物咁。但如果你問我,最唔鍾意係邊個,我最唔鍾意嘅係自己,我唔係講笑!

「覺得做自己好攰」

張:嘗試唔做呢個角色?例如唔做娛樂圈?

吳(嘆氣):唉!搵嘢笠住自己,人哋都知我係邊個,我離唔開娛樂圈o架喇!有啲嘢呢一世都走唔到o架喇!心入面真係覺得做我自己好攰。

張:有冇想搵番個膊頭挨吓?

吳:又唔會咁諗,有梗係好都想搵個伴,但呢啲嘢只可以隨緣囉!

張:有冇因為個女唔去識人?或全部都畀個女過目?

吳:早十年我想花時間喺佢身上,因為我覺得佢有缺失,有啲冇咗嘅嘢。我生得佢出,有啲嘢唔關佢事,唔係佢嘅錯,但呢件事發生咗,可能係因為呢一、兩年冇以前睇得咁細呀!我諗要同個女再慢慢消化吓。

張:希望你好好面對,同個女了解吓,畀心機

吳(終於臉露笑容):係努力工作諗少啲嘢,飲少酒

文:影視組

攝:追蹤組

鍾意就快D Share啦!