掃呢頁CODE去手機

2015年3月16日 星期一

梁齊昕問大家:is D7689 a carplate number? 689,梁齊昕,CY女,齊昕,梁振英,



【車牌嚟㗎?】梁齊昕問大家:is D7689 a carplate number?

2015-03-16 12:11:00



(facebook圖片)(蘋果日報)

特首梁振英噚日喺禮賓府開放日,兩度短暫現身演「親民騷」,二女梁齊昕期間突然獨自返回禮賓府,傳媒及市民爭相拍照,引來連場混亂起哄,今日齊昕喺facebook解釋唔知噚日係開放日。

梁齊昕今早忽然喺facebook留言:「It's as though I suddenly opened up my eyes to this new world where people can be SO shamelessly manipulative and deceiving. I will not have such malicious and DESPICABLE people in my life.(就好像我睇到呢個新的世界裡,人們可以如此無恥地操縱和欺騙。我不會有這樣的惡意和卑鄙的人在我的生活。)」雖然未知齊昕口中嘅「惡意和卑鄙的人」嘅人係邊個?

其後,齊昕又再喺fb留言問:「is D7689 a carplate number?(7689是否一個車牌)」

有網民留言「D7689 = Well done!CY」、「Bingo! You are so smart」,又有網民留言:「你自訂呢個做車牌。」更有人回覆「不妨問下令尊,佢應該清楚」、「我明白身為特首個女好大壓力,加油」。



梁氏夫婦「親民」見市民。(蘋果日報)



PUMA早前在官方fb上載印上「D7689」的號碼布,被「藍絲」質疑反政府,事後刪除圖片。



日前美孚圍網帆布現「D7689」。(資料圖片)



齊昕表示唔知當日喺開放日,唔通冇同阿爸溝通?

鍾意就快D Share啦!