掃呢頁CODE去手機

2015年3月29日 星期日

一周之最:大肚婆鬥靚 周汶錡火紅型格VS翁嘉穗粉紅花俏 翁嘉穗,周汶錡,



【add即時.尚】一周之最:大肚婆鬥靚 周汶錡火紅型格VS翁嘉穗粉紅花俏

2015-03-29 20:00:00



翁嘉穗穿鬆身裙及外套,粉紅加花print襯出花俏look。

時下嘅大肚婆好多都keep得非常之fit,好似名模周汶錡(Kathy)唔單只陀住5個月BB時繼續靚住着比堅尼,上星期出席韓國一個護膚品牌活動時,Kathy穿上剪裁修身的jumpsuit,驟眼看身材直頭fit到不似懷胎,認真厲害!

Kathy雖然正在陀住6個月BB,不過打扮仍然有型有格,向一眾準媽媽示範大肚都要有style!她穿上Max Mara Elegante Collection紅色連身褲,領位有ruffle細節,中性款式中兼具女人味,加上紅色性感唇妝襯到絕。外面披上黑色西裝外套,成功為造型多加一份帥氣。

而另一靚靚孕婦、前港姐冠軍翁嘉穗以41歲之高齡再度陀B,優尊處優少有露面的她,以粉紅色ruffle邊短袖褸配Alexander McQueen印花連身裙,再襯上OL至愛的Valentino窩釘款船踭鞋,展現闊太式嬌俏優雅。

更多時尚新聞,即上:http://add.appledaily.com



Alexander McQueen 2014秋冬系列



Valentino同款鞋





Kathy得天獨厚,完全不似有孕6個月,穿起jumpsuit有型有格。



Max Mara Elegante 系列 jumnsuit $10,680

鍾意就快D Share啦!