掃呢頁CODE去手機

2015年4月6日 星期一

惹官非心急搬屋 靚仔范振鋒鴛鴦面復工 范振鋒,



范振鋒雙眼微絲血管爆裂,原本的靚仔DJ變了鴛鴦面,但十分專業的他仍負傷復工。

next 1/1 pre

范振鋒雙眼微絲血管爆裂,負傷復工。

next 1/1 pre

范振鋒鴛鴦面仍要開工,專業精神可加。

next 1/1 pre

范振鋒抵達會場後立即與同事開會。

next 1/1 pre

范振鋒用心對稿。

next 1/1 pre

范振鋒坦言對現時的寓所感到很不安全。

next 1/1 pre

靚仔DJ范振鋒(Ricky)於星期六凌晨在青龍頭豪景花園寓所樓下,和一名鄰居呂先生發生爭執後發生身體碰撞,兩人均告受傷,到場警員以涉嫌在公眾地方打架拘捕二人,Ricky缺席捧吳國敬紅館個唱場,一直留在家中休息,直至晚上「復工」,Ricky擔任新城電台活動的大會司儀。

唔使戴口罩遮面

Ricky接受《東網》電話訪問時顯有神無氣,問其傷勢?他說:「對眼好紅,因為爆咗微絲血管,仲有鼻同嘴都有啲瘀,不過唔算好嚴重,化妝都可以遮到啲,唔使戴口罩遮面,我亦冇再睇醫生。」談及電台拍檔林盛取笑他走靚仔路線,他笑說:「靚乜路線,都幾十歲人。」

感謝朋友支持

雖然屬皮外傷,但遇無妄之災,令他心情低落,唯一感安慰的是得到家人、朋友及圈外朋友慰問,更有法律界及警界朋友主動給予寶貴意見。問為何不休息多幾天?Ricky解釋因之前接下不少工作,又要備開拍電影,故不可停工。問可有計劃搬屋?他說:「一直都有諗過搬,依家係加快搬屋嘅念頭,因為始終唔方便,而且覺得唔安全。」

問可擔心與發生肢體碰撞的鄰居相遇?Ricky認為冇所謂:「我係受害者,如果佢要搵我,一定搵到,搬都冇用,香港咁細,但香港係法治之區,單案件警方又調查中,所以唔太擔心。」

鍾意就快D Share啦!