掃呢頁CODE去手機

2015年5月9日 星期六

陳凱琳認完拍拖又轉口風! 凱琳,陳凱琳,



陳凱琳一開始就認拍拖,但之後又冇啦啦轉口風,唔怪呢啲就係女人心海底針?

next 1/1 pre

陳凱琳一開始就話同嘉穎依家開始,認識當中,仲不斷大讚嘉穎好好。

next 1/1 pre

之後又冇啦啦話,開始係指訪問,呀!好混亂呀!

next 1/1 pre

陳凱琳因為條裙太長嘅關係,行行吓不時望地下,驚踩到條裙!

next 1/1 pre

陳凱琳話依家同嘉穎係朋友關係!

next 1/1 pre

Grace心情大靚,仲春風滿面。

next 1/1 pre

前港姐冠軍陳凱琳(Grace)出席慧妍雅集慈善晚宴,問到與緋聞男友鄭嘉穎是否已開始拍拖,Grace最初先表示:「係呀!依家開始,認識當中,喺荷蘭拍完劇之後更加了解佢為人,佢對身邊人都好,例如羅蘭姐班前輩。(對你呢?)好肯教我哋呢班新人,例如陸永同 Anjaylia(陳嘉寶)。」而當記者恭喜她時,Grace即轉口風指:「依家開始,意思係指開始做訪問。(咁同鄭嘉穎依家究竟係咩關係?)好朋友,唔係拍拖,佢人好好,喺佢身上學到多嘢。(呢杯茶嗒得過?)唔識答。」

有時間會赴嘉穎約

而對於鄭嘉穎表示兩人如出外行街及看電影,希望外界不要過於驚訝,而Grace也表示認同:「係咯!大家唔好驚訝。(如果佢約你單獨去街?你會唔會去?)拍劇都好忙,遲啲又要返加拿大,加上啱啱喺荷蘭返嚟,睇吓有冇時間約出嚟見吓!」

鍾意就快D Share啦!