掃呢頁CODE去手機

2015年5月9日 星期六

陸詩韻屋企有新成員 微博貼BB超聲波相 詩韻,陸詩韻,李詩韻,



陸詩韻屋企有新成員 微博貼BB超聲波相

2015-05-09 16:40:00



個BB唔係詩韻嘅,係佢細佬嘅。(攝影:沈健程)

陸詩韻、張慧儀、吳日言、何紫綸等今日喺銅鑼灣出席張學潤代理日本嘅美容產品,對於陸詩韻早前喺微博上載一張BB超聲波相,仲留言表示家中多位新成員,佢今日解釋係細佬個BB喺9月會出世,就快成為姑媽嘅佢仲話:「我太心急,係弟婦Send咗啲相畀我,可能我又寫得唔清楚。」仲以為陸詩韻做未婚媽媽,佢話:「唔會,我好傳統,希望過一、兩年二人世界先生BB。」不過佢話正等待真命天子出現,有冇追求者﹖佢話:「可能有,但同我差唔多年紀嗰啲就比較小朋友啲,我想搵成熟啲,工作多啲經驗。」要有經濟基礎同有樓﹖佢話:「樓唔係擺喺第一位,大家要經濟獨立,唔需要你養我我養你,就算結咗婚,女士都應該要出嚟做嘢。」

講到母親節,張慧儀指囝囝畫咗幅畫畀佢,仲寫住「媽媽,我愛你!耶穌愛佢。」搞到張慧儀好開心。講到囝囝今年已經十一歲,佢表示囝囝開始有主見,仲話:「冇主見就驚,我成日同佢講,媽媽搵食唔容易,畀佢知道生活唔係容易,所以我會叫佢煮飯洗碗,洗唔好,唔緊要,一定要畀佢試下做,我唔會縱佢,但我好錫佢,每日我會同佢講『你係阿媽嘅心肝仔。』,但如果佢唔啱,我會話佢,我依家都醒起佢噚日個飯盒未洗,我要打返去叫佢洗。」





陸詩韻話等緊真命天子出現。



張慧儀指囝囝畫咗幅畫畀佢。

鍾意就快D Share啦!