掃呢頁CODE去手機

2015年5月23日 星期六

港版雞排妹寸周秀娜老 娛樂,雞排妹,鄭家純,Vanessa,港版雞排妹,周秀娜,

處女座的黃芷嫣比較情緒化,凡事追求完美。

港版雞排妹寸周秀娜老

每年都有大批o靚模湧入娛圈,今年暫時最具「爆炸力」的要數年僅18歲兼擁有E Cup「巨無霸導彈」的Vanessa(黃芷嫣),有「港版雞排妹」之稱的Vanessa笑容甜美,經常Chok出一副無辜樣,舉手投足卻又散發野性感覺,輕易夾出七吋事業線,堪稱天使魔鬼混合體!Vanessa最近接受《好報》專訪大晒33E驕人身材,她呻胸大多煩惱,常被好色男以眼神非禮及借意胸襲!

早前Vanessa跟另外三位model推出寫真,有大量火辣造型,更半裸只以手遮胸,令她出道幾個月已吸引大批fans追隨!Vanessa自信十足,提到寫真界前輩周秀娜及陳靜,她即寸爆兩人年紀大!她說:「佢兩位身材都好好,成功由o靚模轉去拍戲,我視佢哋為目標,不過建議佢哋唔好再出寫真喇!有少少out,同埋老咗啲,我就18歲,青春啲,比較適合。」不知天高地厚的Vanessa自認情緒化,但入行後會努力定性,希望在影壇大拳腳。

Profile

黃芷嫣(Vanessa)

黃芷嫣舉手投足散發野性味。
  • 黃芷嫣舉手投足散發野性味。
  • 放大圖片

年齡:18歲 

身高:1米61 

三圍:33E、24、34

攝影:張福宏 

場地:SE7EN

鍾意就快D Share啦!