掃呢頁CODE去手機

2015年6月27日 星期六

Monnie牛氣沖天腰誘Chilam Chilam,李美琪,Monnie,張智霖,

「牛雜妹」Monnie昨日穿露腰裝與蕭定一傾合作。

Monnie牛氣沖天腰誘Chilam

昨日最新一期《好報》追訪落選港姐「牛雜妹」李美琪(Monnie),在父親經營的粉麵舖以「10項全能」身手坐鎮,近日獲多間公司睇中的她,連偶像張智霖(Chilam)老闆蕭定一都有意向她招手,昨日Monnie就穿露腰裝和家姐齊與蕭定一洽談合作細節,Monnie賣口乖大讚蕭定一見識廣博,又放風表示希望可同Chilam合作!

22歲的元朗「牛雜妹」李美琪雖然在港姐首輪面試後已被淘汰,不過卻意外得到網友留意而人氣急升。昨日出版的《好報》追訪Monnie一日的「牛雜日誌」推出,期間見她在父親經營的粉麵舖幫手,見她由剪牛雜、沖奶茶及招呼客人都很熟手,絕對是「10優乖女」!近日Monnie更獲多間模特兒公司睇中,連其偶像張智霖老闆蕭定一都有意將她收納旗下。昨日下午四時許,穿短Tee長裙露出小蠻腰的Monnie在家姐陪同下,往蕭定一公司與蕭定一會面。

讚蕭定一見識多

近一小時後,蕭定一的工作人員陪Monnie與家姐離開,問Monnie是否與蕭定一簽約?她謂:「只係見面了解大家意念同方向,經過今次,覺得蕭生見識廣博,教識我好多嘢。(簽蕭定一成數高?)冇話成數高唔高,係就係,唔係就唔係,簽約最重要睇方向係咪一致。(條件方向係咪一致?)冇傾條件,概念最重要,會考慮清楚再決定。」

在舖頭時,Monnie以熟練手勢剪牛雜。
  • 在舖頭時,Monnie以熟練手勢剪牛雜。
《好報》昨日報道Monnie在父親經營的粉麵舖展示「10項全能」。
  • 《好報》昨日報道Monnie在父親經營的粉麵舖展示「10項全能」。
Chilam的老闆蕭定一對Monnie印象很好。(資料圖片)
  • Chilam的老闆蕭定一對Monnie印象很好。(資料圖片)

問是否想與Chilam合作?Monnie笑着說:「當然!除咗Chilam都想同其他前輩合作!(如果蕭定一開戲畀你同Chilam?)相信呢個係Bonus嚟!太長遠啦,未去到呢個階段。」而蕭定一昨接受本報電話訪問時讚Monnie口才好:「以佢咁嘅年紀講嘢好叻,如果成功簽佢,會畀佢主持同拍戲。」他又透露昨只是與Monnie初步會談,主要講解娛圈運作:「佢咁新,都叫佢返去諗清楚。(幾時要答你?)無限期嘅。」

蕭定一
  • 蕭定一
Monnie(左)與家姐齊上蕭定一公司。
  • Monnie(左)與家姐齊上蕭定一公司。
對於或有機會與Chilam合作,Monnie表示很期待。
  • 對於或有機會與Chilam合作,Monnie表示很期待。

Monnie昨接受電話訪問時中表示感謝蕭定一欣賞她,談到若Chilam到她舖頭食麵,她坦言必會親自下廚,更會請Chilam食麵。

Kianny認為自己面試怯場是落選主因。
  • Kianny認為自己面試怯場是落選主因。
退選的Mandy到台灣喪食。
  • 退選的Mandy到台灣喪食。
Kristi(左)因升降機爆棚未能進入。
  • Kristi(左)因升降機爆棚未能進入。

Kianny寸退選者

同樣落選的「長髮妍希」Kianny寸爆今屆不少佳麗退選,她說如自己入圍一定不會放棄:「參選就預咗畀人爆料同跟蹤,承受唔到就唔好參加!」問Kianny有否覺得因拍拖太高調及因是非累事?她謂:「我係面試怯場同唔識應對先落選,唔理是非。」退選佳麗「弗版楊洛婷」Mandy則在社交網上載自己在台北旅行的相,並留言:「退選後最開心就是可以瘋狂任食!」

港姐等你起底

爆料熱線:3600 1022

爆料傳真:3600 1000

爆料email:ent@on.cc

文:專案組

採:影視組

鍾意就快D Share啦!